11 March 2026
یک عده میگن ما نباید درگیر جبهه جدید جنگ با باکو بشیم!یعنی چی این حرف وقتی باکو همین الان داره به ما حمله می کنه؟!جنگنده ها و پهپادای اسرائیلی همین الان دارن تبریز واردبیل وکرج وتهران رو بمباران می کنن!مگه می شه اون شبانه روز تجاوز کنه و ما فقط نظاره گر باشیم!؟سِرّ مماشات با باکو چیه؟#لابی_باکو
شما پس چکاره اید؟ آذربایجان که با ما مرز زمینی داره . شما رو بفرستیم زمینی برید جهاد کنید . موشک ها برای جاهای دورتر باشه
19:09 - 11 March 2026

2 Reactions
323 Views