گـلِ مریـم
🌱
@Dehghan_290
خستم، مثل
#مترسک
تنها درمیانِ مزرعهای ساکت
غمگینم، مثل گلدانی تنها بر لبهی پنجرهای بیمهمان
دلگیرم، مثل غروبی که هیچکس برای تماشایش نمانده
و خاموش، مثل شمعی که پروانهاش رفته...(:
#عرفان_طهماسبی
Matarsak ~ Music-Fa
Erfan Tahmasbi ~ Music-Fa.Com
23:16 - 1 June 2026
1
Reactions
89
Views
1
Replying to
@Dehghan_290