وصیت کرده ام...همراه من، یک لیوان چای هم دفن کنند؛شاید صحبت های من با خدا به درازا کشید ! به هرحال دلخوری ها کم نیست از این دنیا.
D
Deletaccount

@Deletaccount  •  5 June 2026

هیچ لذتی برایم شبیه چای نبود؛نه آدم‌ها، نه حرف‌ها، نه حضورهای نیمه‌کاره‌شان.چای می‌مانْد، می‌فهمید، آرام می‌کرد.آدم‌ها… هیچ‌وقت این‌طور نبودند.
16:00 - 21 June 2026

2 Reactions
97 Views