وصیت کرده ام...همراه من، یک لیوان چای هم دفن کنند؛شاید صحبت های من با خدا به درازا کشید ! به هرحال دلخوری ها کم نیست از این دنیا.
هیچ لذتی برایم شبیه چای نبود؛نه آدمها، نه حرفها، نه حضورهای نیمهکارهشان.چای میمانْد، میفهمید، آرام میکرد.آدمها… هیچوقت اینطور نبودند.
16:00 - 21 June 2026