یه دقیقه رفتم تو اسپیس مهاجرین کلاب هاوس خلاصه حرفشونقمبل کنیم جلو امریکاناموس مون رو هم تقدیم کنیمالبته اونا فکر میکنن عمو ترامپ میاد کشور و گل و بلبل میکنهنفت رو هم بشکه ای ۱۰۰دلار میخره ازشون
@Zahra17683171955721 March 2026Replying to andمتاسفانه یه قشری که هنوز موشک و بمب نزدیکشون نشده فکر میکنن ویرانی فقط برای همسایه س . اینا تافته جدا بافته ن و سرباز دشمن بیاد تو این خاک با اینا کاری نداره نمیدونن تر پ خشک به پای هم می سوزن ... بنظر من قسمت عمده ش عدم مطالعه تو سبک های مختلفه خصوصا تاریخ نخوندن