بستگی داره کی باشه🌝.جنس مخالف بود نگیداقایون اگر علاقع دارند ب کسی برند خواستگاریخانوم ها هم با واسطه ..
This post was deleted by the post author.
@Mosavi3145 September 2024بستگی داره کی باشه🌝.جنس مخالف بود نگیداقایون اگر علاقع دارند ب کسی برند خواستگاریخانوم ها هم با واسطه ..
@Deletpp5 September 2024Replying toممنون به فکر جوون ها هستید قبل رفتن هم خونه میخوان هم ماشین هم پول هم شغل!از صد نفر شاید یکی اینارو داشته باشه وگرنه دختر نمیدن خواستگاری الکی رفتن وقتی خراب میشی فایده نداره صبر کنی شرایط بهتر بشه بری
@Mosavi3145 September 2024Replying toاها پس اقایون برید پی الواتی 🌝 خانوما هم وا بدیدبعد هم یکیتون از اون یکی خسته بشه بعدش جدا شیدشکست عشقی بخوریدبیاید اینحا رو سر ملت هوار شیدو غزل های سوزناک بخوانید بقیع هم بیان دلداری تان بدندباز با یکی از همین دلداری کنندگان دوست شوید وابسته شوید و الا اخر..
@Deletpp5 September 2024Replying toمن همچین حرفی نزدم در ضمن وقتی عرضه نداری نباید عاشق دختر مردم بشی
@Mosavi3145 September 2024Replying toپس این بنده خداهایی ک پول ندارن دیگه نه باید زن بگیرن نه بچع بیارندیکع تشکیل خانواده زو هم شما اختصاصی کردید 🌝خدا خودش میکع از جایی ک گمان نمیکنی بهت روزی میدممنکر تلاش نیستماما کسی هم نبایذ صد باشه و همه چی داشته باشه تا بتونه ازدواج کنه ..خانم عا توقعات رو بیارن پاییناقایون هم تلاش کنند
@Deletpp5 September 2024Replying toبله گفته خدا الان کدوم خانواده ای به پسری که هنوز شرایط درست حسابی نداره دختر میده شما میدین؟حداقل باید شغل طرف باشه دیگ
This post was deleted by the post author.
@Deletpp5 September 2024Replying toشرایط همه یکی نیست ازدواج هدف نیست وسیله هست ولی ما هنوز به این وسیله نیاز نداریم واسه بلند پریدن باید یکم بیشتر تمرکز کنی
@Mosavi3145 September 2024Replying to🌝پس برای بقیه نسخه تجویز نکنید ..شاید بقیع به این وسیله نیاز دارند.شما به تمرکز کردنتون ادامه بدید خیره ان شاءالله
@Mosavi3145 September 2024Replying toمیبینم..گفتم که خانوم ها هم توقعاتشونزو بیارند پایین ..با دقت بخونید🌝