خانوم سما با این تربیت نداشتت معلوم شد از طرفداران چه طیفی هستی😏 البته برای کسانی که امید بستن به رأی آوردن ملوان زبل برای 4 سال آیندهبایدم این ادبیات طبیعی باشه براشون. . . کلا حق به جانبید دیگهولییییمیگن کهتا گوساله گاو شود دل صاحابش آب شود😏4 سال دیگه تونیم میبینیم باادب خان