post


This post was deleted by the post author.

خانوم سما با این تربیت نداشتت معلوم شد از طرفداران چه طیفی هستی😏 البته برای کسانی که امید بستن به رأی آوردن ملوان زبل برای 4 سال آیندهبایدم این ادبیات طبیعی باشه براشون. . . کلا حق به جانبید دیگهولییییمیگن کهتا گوساله گاو شود دل صاحابش آب شود😏4 سال دیگه تونیم میبینیم باادب خان
23:59 - 8 November 2024

1 Reactions
92 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سما عابدی‌
@IQSON10 November 2024
معلومه شما با امثال اون فیلم قضاوت می‌کنی