بالاخره بعد از یک سال و یک فصل، آتش‌بس در غزه اعلام شد.من خوشحالم‌.برای بیسان، صالح، مریم و بقیه مردم غزه خوشحالم که با آن همه خون و رنج، زیر بار ذلت نرفتند.
9 MB
برای مادرهایی که امید دارند داروی فرزندشان برسد،برای اسیرهایی که امید دارند دست پدرهایشان را ببوسند، برای بچه‌هایی که امید دارند به محله‌شان برگردند،خوشحالم.اما همزمان شخص دیگری در دل من هست،که گوشه قلبم نشسته و هق‌هق گریه می‌کند.
برای همه‌ی جان‌های عزیزی که ظلم از ما گرفت، برای صداهایی که خاموش شد، برای مدافعان حرم و دلتنگی فرزندانشان...و برای حرمی که دوباره در محاصره نامردان یاغی است.برای ریم روح الروح کوچک زیباو هزاران کودک معصوم که گرسنهو تشنه شهید شدند.
برای مردان مقاومت،برای یحیی واسماعیل..برای جاهای خالی‌ای که پرنمی‌شوند..برای جای خالی شماسید!برای پیشوندباورنکردنی شهید،کناراسم شما،برای غمی که سرد.‌.چه می‌گویم؟ حتی "باور" هم نمی‌شود..من خوشحال وامیدوارم وگریه می‌کنم..#دختران_ایران#سیدحسن_نصراللهhttps://eitaa.com/joinchat/2232090889C4cea994a74
17:30 - 17 January 2025

1 Reactions
3436 Views


1 Reply