دختر است دیگر آن هم از نوع دهه نَوَدی اش ،،،،.این تصویر شکار امشبم بودخدا وکیلی میگم از اون چیزی که تصور میکنین این پرچم سنگین تر هست،شاید در حالت عادی حتی نتونین ده دقیقه فقط چوبش رو حمل کنین چه برسه به خود پرچم بزرگ و سنگین دمت گرم دختر ،دمت گرم دلیل اینکه مجبور شدم واتر مارک بزنم 👇4 MBShow this thread