دختران ایران

‌دختران ایران‌'s header picture
Profile picture of ‌دختران ایران‌

دختران ایران

@DokhtaranIran313
جبهه فرهنگی دختران ایران🇮🇷
گیلان_لنگرود
Iraniri
Joined March 2023

دختران ایران Replied

Profile picture of ‌حسین حسینی‌
@hossen803114 August 2023
📲 شیری ز پا افتاد و همگی شیر شدند ♻️#انتشارش_با_شما👇🏻#شهادت #شیراز #شاهچراغ
1 MB
Profile picture of ‌دختران ایران‌
@DokhtaranIran31314 August 2023
Replying to
میگن #شاهچراغ دیگه امنیت نداره؛ اما به باور من شاهچراغ شده پاتوقِ عاشقایِ شهادت🕊

دختران ایران Replied

Profile picture of ‌ابوذر روحی‌
@abozar_rohi13 August 2023
غرق زخمیم ولی قامتمان خم نشدهاین حملات تروریستی و تکرار آنها و به گلوله بستن خادمین و زائرین در اماکنی که حرمت دارند و مقدس هستند دلیلش #خشم است. خشم از شکوه محرم امسال، خشم از این پیروزی های پی در پی مردم ایران و مقاومتشان‌!همچو کوهی #استوار تا ابد #ایستاده_ایم پای قول و قرارها...🇮🇷#شاهچراغ
Profile picture of ‌دختران ایران‌
@DokhtaranIran31314 August 2023
Replying to
ترورکور ناشی ازضعف‌دشمناگررسیدین به مسئلهٔ کم‌کاری بچه‌های امنیت‌ازخودتون بپرسیدچراتعدادشهداازحادثه‌ی پارسال کمتر بوده این‌طوردیده نشه که خدایی نکرده غفلتی بوده‌ که دراین صورت قطعاًتعدادشھدای حادثه‌ بیشتربود.دیدی وقتی زیاد گریه می‌کنی بی‌حالی غم دوباره‌ی شاهچراغ هم همینطور شده بی‌جونی ولی غم داری

دختران ایران Replied

Profile picture of ‌حبیب بن مظاهر‌
@user16729223002326 July 2023
Replying to
مسئول انقلابی !!؟🤔یعنی باورت شده بعضیا انقلابی هستند
Profile picture of ‌دختران ایران‌
@DokhtaranIran31326 July 2023
Replying to
شهر بی بزرگتر شده شهر باید بزرگتر بالا سرش باشه تا راه رواز بیراهه نشون مردم بدهباورمان شده بود...ولی هست هنوز مسئولی که دغدغه دارد ولی آنقدرکم که کاری نمیتوانند دربرابر این جماعت به ظاهرانقلابی انجام دهند

Profile picture of ‌مستر اِلون 🔵‌
@Mhmdhsein_qh24 May 2023
متاسفانه ما هیچوقت یادمون نمیره زمانی که همه درگیر متروپل بودن و عزادار یه عده سلام فرمانده میخوندن و قر میدادن
Profile picture of ‌دختران ایران‌
Replying to
مگه زمانی که همون همه در گیر مترو پل بودن یا زلزله های پشت هم جاهای دیگه و سیل ... همه خواننده ها با ناراحتی تمام کنسرت های خودشون رو برگزار نمی کردن که چه گندکاری هایی که از همونجا ها بیرون نمی اومد ولی حداقلش اینه که با سلام فرمانده و نام امام زمان(عج)دل خیلی از همون خانواده های داغدار آروم میگرفت
Profile picture of ‌مستر اِلون 🔵‌
@Mhmdhsein_qh25 May 2023
Replying to
اونا هم مجرمن از نگاه من
Profile picture of ‌دختران ایران‌
Replying to
ولی باید به این توجه کنید که آوردن نام امام زمان(عج)جرم نیست بلکه تو همون زمان این باعث یادآوری میشد که امام زمانه ما چشم انتظار همین همدلی ماست که برای یکبارهم شده همگی باهم ظهورش رو بخواییم بجای اینکه هر جمعه فقط یادش بیافتیم و یکی یدونه استوری دلتنگی بزاریم ولی بعدش چی...