باز میخندی و میپرسیکه حالت بهتر است؟باز میخندم که خیلیگرچه میدانی که نیست...:)
iri@Dokhtehaji3 August 2023
@Dokhtehaji21 July 2023سلام تشنه ی عریان! سلام کشته ی اشک!چگونه جان ندهم پای روضه های حسین؟ :)
@Dokhtehaji14 July 2023یک بار یه جایی گفتمچادر برای من یعنی آغوش خدا؛انگار هر بار که سرت میکنی و میری توی جامعه خدا بغلت می کنه تا ازت مواظب باشه و تو در امانش باشی،پس منطقیه که با حضور در جامعه با چادر مادرم زهرا (س) آرامش و امنیتی رو تجربه می کنم که بدون اون هرگز این حس رو نخواهم داشت.❤️🌱
@Dokhtehaji8 July 2023اونجا که عاصی خراسانی میگه:با غیر بگو : ثواب در دست علیستدنیاست سراب و آب در دست علیست چرخاندن ذوالفقار در جای خودشچرخاندن آفتاب در دست علیست عیدمون مبارک باشه شیعه ها و محبین آقا امیر المومنین علی (ع)
@Dokhtehaji1 July 2023الان دقیقاً همون «گُلدِن تایم» این مدحه:چنان عید غدیرش دلربا افتاده در عالمکه یک هفته جلوتر می روم از خود به قربانشالله الله🤲🏻❤️
@Dokhtehaji21 June 2023شهید #چمران :من ممکن است نتوانم این تاریکی را از بین ببرمولی با همین روشنایی کوچک فرق ظلمت و نور را نشان میدهم وکسی ک به دنبال نور است این نورهر چقدر کوچک باشد در قلب او بزرگ خواهد بود.:)