اصطلاح منافقانه؟ چرا منافقانه؟ بیشتر توضیح بدید لطفا؟
@henduneh_shenas2 August 2023Replying toزین پس از لفظ آدامس بادکنکی استفاده نکنید بلکه بگویید همون که می جوییش و توش فوت می کنی تا متورم شودچون رهبری در هیچ سخنرانی از لفظ آدامس بادکنکی استفاده ننموده اند.
@EhsanMollanouri2 August 2023Replying toمذهبی صورتی همون اسلامی رحمانی و انگلیسی و آمریکایی هستدر هر لحظه یکی از سه حالت فوقالذکر رو به خودش میگیرهاز طرفی هم منافقانه بودنش رو نمیفهمممیشه توضیح بدین؟
@Hanakhosh2 August 2023Replying toشما که هرکی به مهلا بد گفت به خوارج تشبیهش کردی...بفکر گسترش جبهه انقلاب بودید؟ #جوالدوز
@Toofanowrang2 August 2023Replying toدرودواژه سازی می کنند ، مغالطهی سیاسی درست می کنند و به عنوان نقد ، اهانت می کنند تا در جبهه انقلاب انشقاق ایجاد کنند.ردپای نفوذ را می توان با جریان شناسی ، کشف نمود.ابزار آن ، تراز قرار دادن فرمایشات #مقام_معظم_رهبری است.نظر جناب مهدی یار به مطابی که فرمودید نزدیک تر است@DRmahdiyar
@mohebbin2 August 2023Replying toرهبر اگه مصلحت باشه خیلی چیزا رو بگه ک دیگه کلا امثال شماها باید جمع کنید برید#امضای_سند_۲۰۳۰
@Gilan32 August 2023Replying toبه نظر من استفاده از استعاره، نه تنها اشکال نداره، بلکه رفتار مودبانهایه. منِ نوعی، وقتی یک فرد رو میبینم که ظاهر مذهبی داره اما بیغیرته، اما دوستدار فحشاست، اما بابت صدمه دیدن افراد مذهبی سکوت میکنه؛ بجای اینکه از واژه خوک استفاده کنم،به رنگ صورتی خوک اشاره میکنم تا غیرمستقیم منظور رو برسونم.
@Mohamadn2 August 2023Replying toمن که ربط توضیح شما با صحبت حضرت آقا رو نفهمیدمان شاءالله ما رو به چادر سیاه حضرت زهرا (س) ببخشنداونایی رو هم که نباید بهشون بگیم صورتی ان شاءالله به لاک سیاه همون خانومه که پشت دسته ها عشوه میادبه عده ای که شمشیر مبارزان حق علیه باطل را کند میکنند چه باید گفت؟؟
@ShararehHeydarikiya2 August 2023Replying toاصطلاح مذهبی صورتی منافقانه نیست بلکه به منافقان اطلاق میشه که با ظاهر مذهبی تیشه به ریشه شریعت میزنن. البته به نظرم همون اصطلاح #منافق خیلی بهتر و جامعتر از #مذهبی_صورتی هستش.
@Tasnim612 August 2023Replying toبنده هم با برچسب زدن مخالفم بارها هم نوشتم ما مذهبی صورتی نداریم اگر هم چیزی باشه مذهبی بنفشه :)
@khoshnejad722 August 2023Replying toهر چند من هم استفاده نمی کنم از این کلمه اما اگر کسی که با گناه سازش می کنه و ادعا می کند دین دارر است این بهش مذهبی صورتی گفته بشه نه تهمت است نه لجن پراکنی. همه می دونند مصداق این کلمه این افراد هستند.
@gdgjut8tfhufj2 August 2023Replying toقول نمیدم ولی به پویانشر میگم مهمان بعدیش تو باشی!+ رهبر عزیزت که از اصطلاح شیعهی انگلیسی استفاده کرد مگه نه؟ مگه خودت هم نگفتی تو همین مطلب؟!!!+ باید به فکر گسترش جبهه انقلاب باشیم!!!!خب امثال شما نمیذارن دیگه!یه صورت رو گرفتین شدین صورتی!
@khoshnejad722 August 2023Replying toوقتی شما می گوییدهمه مون زیر چتر اسلام ناب محمدی، در مقابل اسلام تکفیری، رحمانی و تشیع انگلیسی و کفار و منافقان ایستادیم استثنا هم وجود داره یک سری ها چه دانسته چه نادانسته سعی دارند با گناه عده ای سازش کنند ولی خود را جزء این همه که شما می گویید جا می زنند و برای مقابله با گناه هزینه ایجاد می کنند.