#مذهبی_صورتی تهدیدی بود که عیار دشمن شناسی را ارتقاء دادهمه مون زیر چتر اسلام ناب محمدی،درمقابل اسلام تکفیری،رحمانی و انگلیسی و کفار ومنافقان ایستادیمپس بجای گسترش اصطلاح منافقانه #مذهبی_صورتی،باید بفکر گسترش جبهه انقلاب باشیمصبور باشید در تعاملاتتوناصبروا و صابروا و رابطوا و اتقواآل عمران ۲۰۰
00:07 - 2 August 2023



38 Replies

Profile picture of ‌سید احمد محمدی نیا‌
@user167404951952 August 2023
Replying to
اصطلاح منافقانه؟ چرا منافقانه؟ بیشتر توضیح بدید لطفا؟

Profile picture of ‌هندونه شناس‌
@henduneh_shenas2 August 2023
Replying to
زین پس از لفظ آدامس بادکنکی استفاده نکنید بلکه بگویید همون که می جوییش و توش فوت می کنی تا متورم شودچون رهبری در هیچ سخنرانی از لفظ آدامس بادکنکی استفاده ننموده اند.

Profile picture of ‌سید۲۱۰‌
@yaallah2 August 2023
Replying to
آقا یه جور دیگه فرمودن، فرمودن #نفوذ، مقوله ی کلی که میتونه در اقتصاد،سیاست،مذهب باشه.خب #صورتی هم یعنی #نفوذ در بدنه ی مذهبی، بنظرم شما خودتونو اون راه میزنید والا روشن تر ازین وجود نداره.

Profile picture of ‌احسان ملانوری‌
@EhsanMollanouri2 August 2023
Replying to
مذهبی صورتی همون اسلامی رحمانی و انگلیسی و آمریکایی هستدر هر لحظه یکی از سه حالت فوق‌الذکر رو به خودش می‌گیرهاز طرفی هم منافقانه بودنش رو نمی‌فهمممی‌شه توضیح بدین؟

Profile picture of ‌هانا خوشقدم‌
@Hanakhosh2 August 2023
Replying to
شما که هرکی به مهلا بد گفت به خوارج تشبیهش کردی...بفکر گسترش جبهه انقلاب بودید؟ #جوالدوز

Profile picture of ‌طوفان اورنگ‌
@Toofanowrang2 August 2023
Replying to
درودواژه سازی می کنند ، مغالطه‌ی سیاسی درست می کنند و به عنوان نقد ، اهانت می کنند تا در جبهه انقلاب انشقاق ایجاد کنند.ردپای نفوذ را می توان با جریان شناسی ، کشف نمود.ابزار آن ، تراز قرار دادن فرمایشات #مقام_معظم_رهبری است.نظر جناب مهدی یار به مطابی که فرمودید نزدیک تر است‎@DRmahdiyar

Profile picture of ‌حاجی گرینوف‌
@cowboys2 August 2023
Replying to
نارنجستان قوام

Profile picture of ‌saaber moheb‌
@mohebbin2 August 2023
Replying to
رهبر اگه مصلحت باشه خیلی چیزا رو بگه ک دیگه کلا امثال شماها باید جمع کنید برید#امضای_سند_۲۰۳۰

Profile picture of ‌گیلانے 🇵🇸‌
@Gilan32 August 2023
Replying to
به نظر من استفاده از استعاره، نه تنها اشکال نداره، بلکه رفتار مودبانه‌ایه. منِ نوعی، وقتی یک فرد رو می‌بینم که ظاهر مذهبی داره اما بی‌غیرته، اما دوستدار فحشاست، اما بابت صدمه دیدن افراد مذهبی سکوت می‌کنه؛ بجای اینکه از واژه خوک استفاده کنم،به رنگ صورتی خوک اشاره می‌کنم تا غیرمستقیم منظور رو برسونم.

Profile picture of ‌ابوالحسن‌
@Mohamadn2 August 2023
Replying to
من که ربط توضیح شما با صحبت حضرت آقا رو نفهمیدمان شاءالله ما رو به چادر سیاه حضرت زهرا (س) ببخشنداونایی رو هم که نباید بهشون بگیم صورتی ان شاءالله به لاک سیاه همون خانومه که پشت دسته ها عشوه میادبه عده ای که شمشیر مبارزان حق علیه باطل را کند میکنند چه باید گفت؟؟

Profile picture of ‌حیدری‌کیا‌
Replying to
اصطلاح مذهبی صورتی منافقانه نیست بلکه به منافقان اطلاق میشه که با ظاهر مذهبی تیشه به ریشه شریعت میزنن. البته به نظرم همون اصطلاح #منافق خیلی بهتر و جامع‌تر از #مذهبی_صورتی هستش.

Profile picture of ‌ققنوس‌
@Tasnim612 August 2023
Replying to
بنده هم با برچسب زدن مخالفم بارها هم نوشتم ما مذهبی صورتی نداریم اگر هم چیزی باشه مذهبی بنفشه :)

Profile picture of ‌مرتضی خوش نژاد‌
@khoshnejad722 August 2023
Replying to
هر چند من هم استفاده نمی کنم از این کلمه اما اگر کسی که با گناه سازش می کنه و ادعا می کند دین دارر است این بهش مذهبی صورتی گفته بشه نه تهمت است نه لجن پراکنی. همه می دونند مصداق این کلمه این افراد هستند.

@gdgjut8tfhufj2 August 2023
Replying to
قول نمیدم ولی به پویانشر میگم مهمان بعدیش تو باشی!+ رهبر عزیزت که از اصطلاح شیعه‌ی انگلیسی استفاده کرد مگه نه؟ مگه خودت هم نگفتی تو همین مطلب؟!!!+ باید به فکر گسترش جبهه انقلاب باشیم!!!!خب امثال شما نمیذارن دیگه!یه صورت رو گرفتین شدین صورتی!

Profile picture of ‌مرتضی خوش نژاد‌
@khoshnejad722 August 2023
Replying to
وقتی شما می گوییدهمه مون زیر چتر اسلام ناب محمدی، در مقابل اسلام تکفیری، رحمانی و تشیع انگلیسی و کفار و منافقان ایستادیم استثنا هم وجود داره یک سری ها چه دانسته چه نادانسته سعی دارند با گناه عده ای سازش کنند ولی خود را جزء این همه که شما می گویید جا می زنند و برای مقابله با گناه هزینه ایجاد می کنند.

Profile picture of ‌محسن عزیزی‌
@Mo_azizi2 August 2023
Replying to
رهبری معمولا از اصطلاحات من درآوردی و بی معنا استفاده نمیکنند ..