ایا وزارت بهداشت که مدیران ان خود پزشک هستند بدون اعمال تعارض منافع اکثر این بند ها را اجرا کردند یا بین راه مثل خیلی از طرح ها رها کردند ؟؟در رسانه فقط در برنامه انارستان است که واقعا در راستای طب سنتی تلاش میکندما از وزارت بهداشت (در بیمارستان ها ودرمانگا ها )کار عملی درطب سنتی خبری نیست استاد
