مطالبه برای محاکمه نبویانطبق نظریه تفسیری ۱۳۸۰/۱۰/۲۰ شورای نگهبان در پاسخ به نامه رئیس وقت قوه قضائیه، «مصونیت نمایندگان مجلس ریشه اسلامی ندارد» و بر اساس اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی به برابر بودن کلیه افراد در برابر قانون اشاره کرده و تصریح دارد که «ارتکاب اعمال و عناوین مجرمانه» نمایندگان مجلس شامل اصل ۸۶ قانون اساسی (مصونیت) نمی‌شود.📌از سوابق برخورد قضایی با نمایندگان، می‌توان به احمد شیرزاد در مجلس ششم (پرونده هسته‌ای) و احمد علیرضابیگی در مجلس یازدهم (پرونده خودروهای فیدلیتی) اشاره کرد.🔴 ۱- آیا ‎#نبویان با وجود جرم مشهود «افشای اسناد طبقه‌بندی شده نظام» در آنتن زنده تلویزیون از این قاعده مستثنی است؟! آیا نماینده‌ای که موجب به هم ریختگی فضای داخلی کشور و توهین و تهمت به نیروهای مسلح شده، نباید محاکمه شود؟!۲- نماینده دیگری که با همدستی همکارانش مردم را تحریک به تحصن خیابانی و تجمع غیر قانونی کرده، نباید احضار و محاکمه شود؟!
10:42 - 26 June 2026



474 Replies

Profile picture of ‌ابوالفضل فائضی‌
به قول احمدی نژاد باید به عزیزان منتقد نبویان بگیم:((آب بریزاونجاکه....))آخ مموتی چقدر جات خالیه که قیام کنی علیه اینا....#احمدی_نژادم_آرزوست

Profile picture of ‌محمد حسین اصغری🚩‌
۱.آیا واقعاً اسناد منتشرشده طبقه‌بندی شده بودند؟۲.از دفع افسد به فاسد چیزی می‌دانید؟۳.فضای داخلی کشور به‌خاطر عبور شعام از رهبری به هم ریخته.۴.اصل ۲۷ قانون اساسی مجوز تجمعات مردمی را صادر کرده‌است.۵.هر وقت هیئت رئیسه مجلس برای بستن غیرقانونی مجلس محاکمه شد،به نبویان می‌رسیم...

Profile picture of ‌واو وطن 🇮🇷‌
امیدوارم فردا مطالبه محاکمه برای عراقچی و قالیباف و پزشکیان مجبور نباشیم بکنیم

Profile picture of ‌حامد مهر‌
تو که داری تهمت میژنی هم باید محاکمه بشی چون تجمع و تحصن ملت غیرقانونی نیست و فرمان رهبر پس خفه شو و یکم آدم باش

Profile picture of ‌علی درّودی‌
میگم یه وقت بد نباشه مملکت رو فساد برداشته و مفسدین هم معلومه چه کسانی هستند ولی درد امثال شما اینه که کسی که حقایق رو گفته میشه مجرم و مفسد فی الارض مصون از شکایات امثال شماست حناتون برای مردم دیگه بی رنگ شده

Profile picture of ‌حامد مهر‌
آقای نیمه محترم اولین محاکمه باید برای اون بیشرفان مذاکراتی که رفیق شفیق تو هستن برگزار بشه بعد چشاتو ببندی و اون دهنتو باز کنی و چرندیات بگی

Profile picture of ‌ریحانه زارع‌
اول بذار سردسته وفاقیون مجلس رو باز کنه !!بعد این تفاهم نامه بد نام اونجا مطرح بشه !!بعد ببینیم با شماهایی که دارید ایران رو دو دستی تقدیم آمریکا میکنید چکار باید بکنیم

Profile picture of ‌آتنا _ میم‌
جناب ساعدی گویا اینجا همه کسانی که با امینت ملی بازی میکنن مصونیت دارن

Profile picture of ‌علیرضا قهرمانی‌
چرا حرف های نبویان برای یه عده انقدر سنگینهبنده خدا که چیزی نگفتفقط گفت که وفاقیون (شما بخون نفاقیون) حرف رهبری رو گوش ندادنداز نظر کاسبان مذاکره و غربگدایان آمریکا و اسرائیل محرم اسناد طبقه بندی شده هستند میو میشه همه اطلاعات کشور رو در اختیارشون قراردادولی مردم ایران نامحرم اند....

Profile picture of ‌Hamidreza‌
اول محاکمه فرانچسکو ۱ و بعد فرانچسکو۲ و .... همه فرانچسکو های که معیشت و امنیت مردم به فنا بردند

اقای مستقل😂برای اینکه نبویان حساب کار دستش بیاد بهتره با پزشکیان برخورد بشه که اونم اسناد طبقه بندی را لو داده و ایضا عدم اجرای قانون در مورد... و ارتکاب عمل خلاف قانون در تشکیل شورای مجازی.اگه نبویانو محاکمه کنند قول میدی یه کلمه هم در مورد توییتهای تحقیر امیز تلامپ و انفعال معشوقات حرف بزنی؟؟؟؟

Profile picture of ‌نگین‌
مرتیکه دوزاری دزد نون به نرخ روز خورشما خائنین بزودی سرتون بالا داره پس فعلا بتازون این اخرین جرعه اب قبل سر بریدنته بزودی خواهیم دید مردم با شما چیکار میکنن

Profile picture of ‌رضا حصاری‌
حالا چی گفته مگه #نبویان؟! 😊

Profile picture of ‌مستور‌
کسانی که سالها برخلاف رای امام عمل کردنو در همین چندماه گذشته برخلاف نظر سیدمجتبی عمل کردن چی؟درباره اونا نظری ندارید؟نباید محاکمه بشن؟چون نبویان جلوی جبهه وفاق ایستاد باید محاکمه بشه؟

20 میلیون نفتو محاکمه کن که معلوم نیست طرفداراشو میخواد به کدوم فتنه بعدی بریزه.