به قول احمدی نژاد باید به عزیزان منتقد نبویان بگیم:((آب بریزاونجاکه....))آخ مموتی چقدر جات خالیه که قیام کنی علیه اینا....#احمدی_نژادم_آرزوست
Replying to and 3 othersبه قول احمدی نژاد باید به عزیزان منتقد نبویان بگیم:((آب بریزاونجاکه....))آخ مموتی چقدر جات خالیه که قیام کنی علیه اینا....#احمدی_نژادم_آرزوست
Replying to and 3 others۱.آیا واقعاً اسناد منتشرشده طبقهبندی شده بودند؟۲.از دفع افسد به فاسد چیزی میدانید؟۳.فضای داخلی کشور بهخاطر عبور شعام از رهبری به هم ریخته.۴.اصل ۲۷ قانون اساسی مجوز تجمعات مردمی را صادر کردهاست.۵.هر وقت هیئت رئیسه مجلس برای بستن غیرقانونی مجلس محاکمه شد،به نبویان میرسیم...
@Dr_bella21hReplying to and 3 othersامیدوارم فردا مطالبه محاکمه برای عراقچی و قالیباف و پزشکیان مجبور نباشیم بکنیم
Replying to and 3 othersتو که داری تهمت میژنی هم باید محاکمه بشی چون تجمع و تحصن ملت غیرقانونی نیست و فرمان رهبر پس خفه شو و یکم آدم باش
Replying to and 3 othersمیگم یه وقت بد نباشه مملکت رو فساد برداشته و مفسدین هم معلومه چه کسانی هستند ولی درد امثال شما اینه که کسی که حقایق رو گفته میشه مجرم و مفسد فی الارض مصون از شکایات امثال شماست حناتون برای مردم دیگه بی رنگ شده
Replying to and 3 othersآقای نیمه محترم اولین محاکمه باید برای اون بیشرفان مذاکراتی که رفیق شفیق تو هستن برگزار بشه بعد چشاتو ببندی و اون دهنتو باز کنی و چرندیات بگی
@R1991054021hReplying to and 3 othersاول بذار سردسته وفاقیون مجلس رو باز کنه !!بعد این تفاهم نامه بد نام اونجا مطرح بشه !!بعد ببینیم با شماهایی که دارید ایران رو دو دستی تقدیم آمریکا میکنید چکار باید بکنیم
@Masoud_L20hReplying to and 3 othersمداح زمان آگاهکه نان خور جریانی نیست#سید_رضا_نریمانی#بازگشت_به_نظر_رهبری مالک بیا که دست علی را وفاق بست...#استیضاح_پزشکیان#عزل_قالیباف #محو_اسرائیل #اخراج_آمریکا_از_تمام_منطقه10 MB
Replying to and 3 othersمداح زمان آگاهکه نان خور جریانی نیست#سید_رضا_نریمانی#بازگشت_به_نظر_رهبری مالک بیا که دست علی را وفاق بست...#استیضاح_پزشکیان#عزل_قالیباف #محو_اسرائیل #اخراج_آمریکا_از_تمام_منطقه13 MB
@Atena_MiM20hReplying to and 3 othersجناب ساعدی گویا اینجا همه کسانی که با امینت ملی بازی میکنن مصونیت دارن
Replying to and 3 othersاولویت دستگاه قضا⬇️#محاکمه_روحانی_ظریف
@Alireza_qz20hReplying to and 3 othersچرا حرف های نبویان برای یه عده انقدر سنگینهبنده خدا که چیزی نگفتفقط گفت که وفاقیون (شما بخون نفاقیون) حرف رهبری رو گوش ندادنداز نظر کاسبان مذاکره و غربگدایان آمریکا و اسرائیل محرم اسناد طبقه بندی شده هستند میو میشه همه اطلاعات کشور رو در اختیارشون قراردادولی مردم ایران نامحرم اند....
Replying to and 3 othersاول محاکمه فرانچسکو ۱ و بعد فرانچسکو۲ و .... همه فرانچسکو های که معیشت و امنیت مردم به فنا بردند
@Mehdi_Sep19hReplying to and 3 othersاقای مستقل😂برای اینکه نبویان حساب کار دستش بیاد بهتره با پزشکیان برخورد بشه که اونم اسناد طبقه بندی را لو داده و ایضا عدم اجرای قانون در مورد... و ارتکاب عمل خلاف قانون در تشکیل شورای مجازی.اگه نبویانو محاکمه کنند قول میدی یه کلمه هم در مورد توییتهای تحقیر امیز تلامپ و انفعال معشوقات حرف بزنی؟؟؟؟
Replying to and 3 othersمرتیکه دوزاری دزد نون به نرخ روز خورشما خائنین بزودی سرتون بالا داره پس فعلا بتازون این اخرین جرعه اب قبل سر بریدنته بزودی خواهیم دید مردم با شما چیکار میکنن
@Ffr1288138818hReplying to and 3 othersکسانی که سالها برخلاف رای امام عمل کردنو در همین چندماه گذشته برخلاف نظر سیدمجتبی عمل کردن چی؟درباره اونا نظری ندارید؟نباید محاکمه بشن؟چون نبویان جلوی جبهه وفاق ایستاد باید محاکمه بشه؟
Replying to and 3 others20 میلیون نفتو محاکمه کن که معلوم نیست طرفداراشو میخواد به کدوم فتنه بعدی بریزه.