این دیگه زیادیه ، ما فقط مطالبه میکنیم وبس . این کار بازتاب خوبی نداره وما را در رسانه ها مثل اغتشاشگران، وحشی و هرج و مرج طلب معرفی خواهند کرد . بهتر است پلاکارد و بنرهای بسیاری با مضمون ما خواهان محاکمه ظریف و روحانی هستیم را تدارک ببینیم