180 استاد دانشگاه،توصیه کردهاند ایران با آمریکا و اروپا مذاکره کند تا جنگ نشود!این که در کشور تعدادی استاد خائن باشه،تعجب نداره؛اما این که چرا اساتید انقلابی سکوت کردن،جای تعجب هست.یعنی اساتیدی نداریم،که پاسخ این اراجیف را بدهند؛و مسیر درست را بیان کنن؟چرا همش منفعل هستیم؟ چرا نباید فعال باشیم؟
