این دو نفر ( هاشمی و روحانی)ضربه های زیادی به این انقلاب و کشور زدن.خیلیها فریب اینها رو خوردنداون سخنرانی روحانی نقطه عطف تضعیف ایران بود!جملاتی هم که میگفت:جملات نیلی و زنگنه بود!🍃وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ ٱللَّهُۖ وَٱللَّهُ خَيرُ ٱلۡمَٰكِرِينَ🍃✍️سید امیرعلی موسوی
20:54 - 23 March 2026