میگفتند برای مذاکره نمیرویم، بلکه برای مطالبه می رویم...سلمنا...اولاً پیش شرطها را که اصلا قیدش را زدیدثانیاً چرا میگویید آمریکا زیادهخواه بود، برای همین به توافق نرسیدیم...مگر برای تامین خواستههای آمریکا رفته بودین که زیادهخواهی اش مانع از توافق کذایی شد؟مگر برای مطالبه نرفته بودید؟ این ب…Show more