سلام خدمت دوستان وجناب رجبی .اینکه میفرمایید بانک برای تاخیرپرداخت قسط نباید فعل حرام انجام دهد وجریمه تاخیر اخذنماید کاملا فقهی ونظراکثر مراجع هست. اما درمقابل تظمین رعایت مقررات برگشت پول بانک چگونه باید لحاظ شود .?مثلا هرکی زرنگ بود وام بگیره و هروقت هم دوست داشت باز پرداخت کند.?
10:13 - 21 October 2024