16h
ویراستی شاهکار بود‌باشه برای فرزندانمون
بعدا برا دخترم تعریف می کنم یه جایی بود که اونجا مردم تو قرن ۲۱ مسئله ی روتینی مثل رانندگی رو جنسیتی می کردن و خیلی خیلی جدی استدلال میاوردن که: نه ببینید اینا چون زنن رانندگیشون بدهتازه احساس می کردن منطقی حرف میزنن و حتی شک نمی کردن به اینکه ممکنه اشتباه کنن
17:53 - 22 June 2026



5 Replies

Profile picture of ‌زینب هستم.‌
Replying to
نمیخواد تعریف کنی بیارش قم با موتور پشت موتور بشینه خودش میفهمه

Profile picture of ‌زینب هستم.‌
Replying to
بابا یه عمر بهشون استرس دادینطبیعیه که در مواقع حساس یکم هول بشنیه مرد ماشینش خاموش بشه همه همراهی و کمک میکنناما زن؟واویلا، بیا و ببینکلا کرم زیاد دارن

Profile picture of ‌زینب هستم.‌
Replying to
‎@Rahro06 همه جا نکبتی کن 😂

Profile picture of ‌رهاد‌
Replying to and
و نکته‌ش اینه که "دخترها" از این قضیه دفاع می‌کردن

Profile picture of ‌ژولیده ☫‌
Replying to
چند ساله تو این ویراستی بحث ما و شما یکیش اینه😂بنظرم با دیپلماسی حلش کنیم😄