نتانیاهو و صهیونیست ها سخت تلاش میکنند که مذاکرات به نفع ایران به نتیجه نرسد. لعنت به هرکسی که مخالف پیروزی هیئت مذاکره کننده جمهوری اسلامی است و در دل دعا میکند ایران پیروز مذاکرات نباشد.
اگر مذاکرات نتیجه داده چه نیازی به دعا یا نفرین مخالفین مذاکره هست مگر توقف جنگ در تمام جبهه ها از جمله لبنان و عدم تکرار تجاوز از شروط اولیه مذاکرات نبود الان با وجود جنگ در لبنان و تجاوز روزانه و آشکار دشمن به جنوب ایران و ایجاد محاصره دریایی باز هم اذعان به حفظ اقتدار مردم ایران در مذاکره دارین