عبدالرضا عبادنژاد
@Ebad3444
خرج که از کیسه مردم بود...
حاتم طاعی شدن آسان بود...
آقایون سیاسی منفعت زده؛
از کیسه ملت خرج اضافی نکنید، چرا که بعدا باید حساب پس بدید..
هم شما و هم بانیان برجام ۱ ...
فراموش نکنید حساب کتاب در پیش رو دارید...
13:27 - 13 June 2026
11
Views
Replying to
@Ebad3444