این مملکت صاحب دارد،وبدون نفت وکمکهای خارجی هم میتواند عزتمندوقدرتمندباشد،/ اینجا ایران هوایش نفس ملائک میدهد☝️🕋☝️🤲
@Ababil123456727 November 2025Replying toاین مملکت صاحب دارد،وبدون نفت وکمکهای خارجی هم میتواند عزتمندوقدرتمندباشد،/ اینجا ایران هوایش نفس ملائک میدهد☝️🕋☝️🤲
@Arashmida3 December 2025Replying toرهبرجان ایران نعمت الهی جانم به فداش کوربشندحسودوبحیل ومنافق وبیگانه همه دشمنان رهبرالهی بمیرند