برمیگردم فعلا
🖤🏴صبح عاشورا/زیارت عاشورا🖤🏴 السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
Replying toبرمیگردم فعلا
Replying to🚨 فریب بزرگ: «یا با مایی یا بر ما!»🤔 تا به حال دیدهاید بعضیها مسائل پیچیده را به دو گزینه ساده تبدیل میکنند؟📌 یا موافق مذاکرهای یا خائن!📌 یا منتقد فلانی هستی یا ضد انقلاب!📌 یا از این مسئول حمایت میکنی یا بیبصیرتی!…Show more
Replying toتحـــــولات راهبـــردیجلــسه در دو راهــیبازی خــوانی تحـــولات30 MB
Replying toسلام صبح بخیر دوستان روبیکا میشه پخش زنده گرفت ولی فکر نکنم در اینجا روبیکا و بله جواب بده
اینترنت خیلی ضعیفه من خودم دیروز هرچه قدر تلاش کردم که با دوستان در ایرا ن ارتباط برقرار کنم نشد
Replying toدوستان عزیز من عذر خواهی میکنم انشاالله هرچه سریعتر نفس جان برگردن و جبران کنند