بنظرتون خسارت این دو نفر برای ایران بیشتر بوده یا موشکهای اسقاطیل؟#محاکمه_خائنین
@Ghasem_al_jabbarin3 November 2024Replying toکاش آدم هم میومد تو ویراستیجنلی هم همون روز اول از ویراستی اخراج میشد از بس بی ادبه😅کاش بچه های انقلابی توئیتر میومدن ویراستی