
دلخوش به این توافقی که آقایون تا حالا هیچ کلمهش رو به امّت حزباللهاعلام نکردن،امّا امریکا حتّی تعداد ویرگولهاش رو هم به اطّلاع نتانیاهوو بقیّهی حرومیا رسونده نباشیم!!!این توافق سرانجامی بهتر از #پیمان_کمپ_دیوید نخواهد داشت...
@Eesa800088 May 2026اولاد #زائد...خودتان را برای بازگشت به دوران پیشینهی آبا و اجدادی خود که #راهزنی و #آوارگی در بیابانهای شبهجزیره آماده کنید و به طعم سوسمارهای بیابان حجاز از هم اکنون عادت کنید!#شکمبارههای_صهیونیست