جلیلی یا قالیباف؟ (ویراست دوم)تنها دلیلی که حقیر الان طرفداری از قالیباف نمیکنم، وجود شخصی مثل جلیلیه.از نظر من، قالب ایرادات به عملکرد قالیباف میشه، ایرادات ظالمانهایه.منتها نسبت به فهم و نگاه تمدنی و مبنایی قالیباف به انقلاب اسلامی در این جنگ تمدنی، شدیداً مردد هستم.
به اندازه فهم و شناختی که حقیر این چند سال از مواضع قالیباف پیدا کردم، ایشون رو با وجود وفاداری به انقلاب و توانمندی در کارهای عملیاتی، نسبت به مبانی انقلاب، نسبتاً دور میبینم. به نظرم در وقت جهتگیری و تصمیمگیری خودش رو نشون میده و ممکنه در پازل تمدن غرب قرار بگیره...
16:57 - 11 June 2024