چکار میشه کرد؟
@HosseiniSinger1 August 2025سالهاست دشمن حوزه های فرهنگی ( وزارت ارشاد)و اقتصادی( وزارت خانه های اقتصادی ) و آموزشی ( مدارس و دانشگاهها) ما رو اشغال کرده. در هر یک از این مراکز اسب ترواها نفوذ کردن . هر از گاهی گندش درمیاد . اکتفا به نقد و سمینار و جلسه دیگه فایده ای نداره . جهادی باید با اینا برخورد کرد .
@Mabin1 August 2025Replying toخودشون جامعه را به اسم اصالت هنر و آزادی به فساد می کشونن، بعد میگن جامعه فاسده، باید واقعیت ها را نشون بدیم و این دور باطل و چاه ویل تا سقوط کامل اخلاق فردی و اجتماعی ادامه پیدا می کنه😔
@gooduser14031 August 2025Replying toبه اسم فیلم اعتراضی به واقعیتهای موجود در جامعه، فیلمهایی میسازند برای آموزش و عادی سازی فساد و فحشا در جامعه
@Irandokhtirani1 August 2025Replying toانقدر پشتشون گرمه خیالشون راحته که فصل بندی هم داره! تازه فصل یک رو شروع کرده!سرفرصت با حوصله بدون کوچکترین مانع!
@S_kh691 August 2025Replying toمن ۳۴ ساله حالم بد شد یه بچه ی ۱۶ ساله چجوری میخواد اینو ببینه آخه؟!خدا لعنت کنه این نمایش خانگی رو!خدا لعنت کنه شروع کننده شو!
@khonsa_nabash1 August 2025Replying toمرشایمر کارشناس علوم سیاسی آمریکایی:بزرگترین #هدف اسرائیل #تجزیه ایران است..#ایران_متحد#ایران_قوی باز نشر بزنید🚀
@khonsa_nabash1 August 2025Replying toاگر #سلاح_ایمان همراه با قدرت نظامی و #موشکی نداشتیم شبانه روز مثل غزه #بمباران میشدیم..✊🇮🇷🚀
@khonsa_nabash1 August 2025Replying toعوامل #موساد با ایجاد حسابهای کاربری جعلی در #فضای_مجازی داخلی و خارجی با #پروفایل مذهبی، غیر مذهبی و انقلابی، غیر انقلابی سالهاست بر #علیه کشور با موضوعاتی مانند: دامن زدن به #اختلافات گروههای #سیاسی و #مذهبی و #قومیتی، فعالیت میکند.#جنگ_روانیبا #شایعات زندگی نکنیم..باز نشر واجب🛑🛑
@khonsa_nabash1 August 2025Replying to#نیروهای_امنیتی که از بین خود ما هستن، چهل و چند ساله شبانه روز درگیر مقابله با #دشمنان داخلی و خارجی اند، از #آمریکا و اسرائیل گرفته تا انواع گروهای #ترویستی مسلح و #قاچاقچیان مسلح مواد مخدر، و سالانه صدها #شهید و جانباز تقدیم #ملت_بزرگ_ایران میکنن.#قدر بدانیم، #احترام کنیم و #تشویق#ایران🇮🇷
@Sardardelha1 August 2025Replying toلعنت بر شبکه نفوذ فرهنگی در هر لباسی که مردم را از دین زده می کنن و مسولین فرهنگی ما هم مثل همیشه خواب هستند
@Arefsalek1 August 2025Replying toبا این فضای بی در و پیکر نمایش خانگی و سیاستهای ضدفرهنگی و پشت پرده سرمایه گذاران آن و آمادگی برخی از بازیگران آن ، هیچ بعید ندانید که به سراغ ساخت و پخش فیلمهای پورن بروند!!!شاید هم تا حالا ساخته باشند 🤦♂️
@user1680399387932 August 2025Replying toچرا کسی نمیتونه کاری کنه چون سالهاست سینما وتصویر ما دست بهاییهاست چه بخوا چه نخوان از همون قبل انقلاب که بودن هنوزم هستن نیاز به یک انقلاب فرهنگی داریم