عملا اینطور ترتیب اثردادن و کارخودشونو پیش میبرن
اگر پیام رهبر انقلاب، بدون درج نام ایشان، به عنوان پیامی از یک شهروند ناشناس جمهوری اسلامی ایران در یکی از میادین تهران قرائت میشد، شبکه نفوذ حامیان #دیپلماسی_التماسی و غربگدایان، این پیام حکیمانه شجاعانه را در رسانههایشان بلاشک تحت عناوینی نظیر «پیام #تندروها» منتشر میکردند.
Replying toعملا اینطور ترتیب اثردادن و کارخودشونو پیش میبرن
Replying toجناب رستگار عزیز:با این حرفها نمی تونید برای جناب قالیباف مقبولیت بخرید!یکی از مطالبات ملت مبعوث باز شدن مجلسی که مراد شما جناب قالیباف اونو سه قفله کرد؟!جناب قالیباف شما کی مجلس رو باز می کنن؟!
Replying toصحبت های یک خارجی راجب پزشکیان:مردخارجی:پزشکیان احمق ترین آدم جهان است.چرا؟میخواهم برایتان توضیح دهم.ویدیو را مشاهده کنید.⏳️ 🎬📺https://virasty.com/Solider_of_iran/1782143826214859496صحبت های یک خارجی راجب پزشکیان:مردخارجی:پزشکیان احمق ترین آدم جهان است.چرا؟میخواهم برایتان توضیح دهم.ویدیورامشاهده کنید.🎬📺پ.ن✍️:یعنی وزارتخارجه با اون همه مترجم و فلان اینو نمیدونن.بله قطعا میدونن ولی شک نکنیددارندخائنانه کار میکنن.یعنی چندتا خائن وطن فروش تیم مذاکره کننده روتشکیل دادن.7 MBShow this thread
Replying toبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِچرا در آسمان آبی است ؟!داغ سروده ای از فتحعلی علوی سوق ... من، پدری بودم که دستانش برای پسرش سقف میساخت، اما سقف فرو ریخته بود نه از باران، که از سکوت آسمان. پسرم امیرمحمد در آن شب، چیزی دید که هیچ پسری نباید ببیندShow this thread
Replying toاین چرخش ۱۸۰ درجه ای چه جوری رخ داده؟ آقای رستگار
@motaal3dReplying toتا دیروز که داشتید پیام رهبری رو طور دیگه ای تفسیر میکردین ....چی شد ؟ عجب تحول سریعی ! تبریک میگم🫰
@Mehr2343dچرا خودتونو از جبهه غربگرا جدا کردید؟!رئیس تیم مذاکره کننده کیه؟!! کسی که نظامی ها رو با آقای پرزیدنت هم راستا کرده کیه؟!کسی که با رضایتش مجلس بسته شده کیه؟!کسی که داره منافع ایران رو به ثمن بخس میبخشه کیه؟!کسی که ادعا کرده نباید نیروهای نظامی زیر نظر صرف رهبر باشن کیه؟!چه زود تبرئه ش کردین!!
Replying toمدّتهاست که اصولگرا و اصلاحطلب نداریم.الآن ۲ جبهه شده:امام و مردم مبعوث یک طرف، سامری (خط سازش) یک طرف. سامری و یارانش انگار واقعا اعتقادی به مفاهیمی همچون نصرت خدا، جنگ وجودی، ولایت فقیه و... ندارن.
Replying toبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِچرا در آسمان آبی است ؟!داغ سروده ای از فتحعلی علوی سوق ... من، پدری بودم که دستانش برای پسرش سقف میساخت، اما سقف فرو ریخته بود نه از باران، که از سکوت آسمان. پسرم امیرمحمد در آن شب، چیزی دید که هیچ پسری نباید ببیندShow this thread
Replying toآقا قبل از رفتنت اسم ما رو گذاشتی ملت مبعوث که امروز مقابل زوزه گرگا قوی و سربلندیم
Replying toرستگار از این میترسد که رسایی با «اینترنشنال» همصدا شود!اما خودش با «تفاهم سیال» همصدا شده!همان تفاهمی که اینترنشنال هم از آن حمایت میکند!پس اگر همصدایی با اینترنشنال جرم استپس دفاع از تفاهم سیال هم باید جرم باشد!!!!