انتقام از امّت مبعوث بصیر رشید باشرف غیور ایرانعباراتی نظیر «ملّت پرشور و باوفای ایران، ملّت سرافراز ایران، ملّت باشرف ایران و امّت مبعوث‌شده‌ی اسلامی»، اوصاف رهبر حکیم انقلابند در حقّ مردم بصیر غیور ایران؛#نه_می‌بخشیم_نه_فراموش_می‌کنیم،که امثال عبّاس عبدی، احمد زیدآبادی، معاونت راهبردی ریاست جمهوری، غرب‌زدگان و حامیان دیپلماسی التماسی، این ملّت صبور مبعوث‌شده را «اقلّیّت رانتی کف خیابان، تندرو، افراطی، پایداری‌چی، هسته‌ی سخت قدرت وام‌دار نظام و برهم‌زنندگان بهداشت روانی جامعه» قلمداد می‌کردند.اقلّیّت افراطی-تفریطی کسانی‌اند که نمی‌توانند طاقت بیاورند تا عبور مردم از خودشان، مواضع احمقانه‌شان و خط‌دهی‌های پشیمان‌کننده‌شان، از این چهره‌های مضرّ بی‌سواد فرهیخته‌نمای پرادّعای متوهّم همیشه‌طلب‌کار را نظاره‌گر باشند؛معروف‌ها و معروفه‌های رفوزه، خشم حسدورزانه و بغض پلیدشان از ملّت فهیم رشید ایران، فروکش نخواهد کرد مگر با انتقام از مردم و ترور نیّت، شخصیّت و رفتار این امّت واحده‌ی مبعوث.
‏اگر پیام رهبر انقلاب، بدون درج نام ایشان، به عنوان پیامی از یک شهروند ناشناس جمهوری اسلامی ایران در یکی از میادین تهران قرائت می‌شد، شبکه نفوذ حامیان #دیپلماسی_التماسی و غرب‌گدایان، این پیام حکیمانه شجاعانه را در رسانه‌هایشان بلاشک تحت عناوینی نظیر «پیام #تندروها» منتشر می‌کردند.
00:08 - 23 June 2026



14 Replies

Profile picture of ‌مهران حکیمی‌
Replying to
عملا اینطور ترتیب اثردادن و کارخودشونو پیش میبرن

Replying to
جناب رستگار عزیز:با این حرفها نمی تونید برای جناب قالیباف مقبولیت بخرید!یکی از مطالبات ملت مبعوث باز شدن مجلسی که مراد شما جناب قالیباف اونو سه قفله کرد؟!جناب قالیباف شما کی مجلس رو باز می کنن؟!

Replying to
صحبت های یک خارجی راجب پزشکیان:مردخارجی:پزشکیان احمق ترین آدم جهان است.چرا؟میخواهم برایتان توضیح دهم.ویدیو را مشاهده کنید.🎬📺https://virasty.com/Solider_of_iran/1782143826214859496
صحبت های یک خارجی راجب پزشکیان:مردخارجی:پزش‌کیان اح‌مق ترین آدم جهان است.چرا؟میخواهم برایتان توضیح دهم.ویدیورامشاهده کنید.🎬📺پ‌.ن✍️:یعنی وزارت‌خارجه با اون همه مترجم و فلان اینو نمیدونن.بله قطعا میدونن ولی شک نکنیددارندخائنانه کار میکنن.یعنی ‌چندتا خائن وطن فروش تیم مذاکره کننده روتشکیل دادن.
7 MB

Show this thread


Profile picture of ‌فتحعلی علوی سوق‌
Replying to
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِچرا در آسمان آبی است ؟!داغ سروده ای از فتحعلی علوی سوق ... من، پدری بودم که دستانش برای پسرش سقف می‌ساخت، اما سقف فرو ریخته بود نه از باران، که از سکوت آسمان. پسرم امیرمحمد در آن شب، چیزی دید که هیچ پسری نباید ببیند

Show this thread


Profile picture of ‌هاله شیخ الاسلامی‌
Replying to
این چرخش ۱۸۰ درجه ای چه جوری رخ داده؟ آقای رستگار

Profile picture of ‌قادر‌
Replying to
تا دیروز که داشتید پیام رهبری رو طور دیگه ای تفسیر میکردین ....چی شد ؟ عجب تحول سریعی ! تبریک میگم🫰

چرا خودتونو از جبهه غربگرا جدا کردید؟!رئیس تیم مذاکره کننده کیه؟!! کسی که نظامی ها رو با آقای پرزیدنت هم راستا کرده کیه؟!کسی که با رضایتش مجلس بسته شده کیه؟!کسی که داره منافع ایران رو به ثمن بخس میبخشه کیه؟!کسی که ادعا کرده نباید نیروهای نظامی زیر نظر صرف رهبر باشن کیه؟!چه زود تبرئه ش کردین!!

Profile picture of ‌غلام ِ #شهید خلیل طهماسبی 🚩‌
Replying to
🔴 چرا رأی و نظر نظاميان حاضر در #شعام، بر خلاف اصول امام_امت بوده⁉️🎥 جعفر قائم‌پناه معاون #پزشکیان پاسخ میدهد‼️🚨#قالیباف مسئول اجماع سازی نظاميان بر خلاف منویات #امام_امت بوده⁉️🔴شمر از رکاب نبی به لعن در زیارت #عاشورا گرفتار شد‼️🔴 نقض قانون اساسی توسط رؤسای قوا #فتنه_مسؤلان است 🔥
1 MB

Profile picture of ‌حسن توکلی‌
Replying to
مدّتهاست که اصولگرا و اصلاح‌طلب نداریم.الآن ۲ جبهه شده:امام و مردم مبعوث یک طرف، سامری (خط سازش) یک طرف. سامری و یارانش انگار واقعا اعتقادی به مفاهیمی همچون نصرت خدا، جنگ وجودی، ولایت فقیه و... ندارن.

Profile picture of ‌حسین باغیشنی‌
Replying to
کیف کشی و ماله کشی بهت میاد

Profile picture of ‌فتحعلی علوی سوق‌
Replying to
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِچرا در آسمان آبی است ؟!داغ سروده ای از فتحعلی علوی سوق ... من، پدری بودم که دستانش برای پسرش سقف می‌ساخت، اما سقف فرو ریخته بود نه از باران، که از سکوت آسمان. پسرم امیرمحمد در آن شب، چیزی دید که هیچ پسری نباید ببیند

Show this thread


Replying to
آقا قبل از رفتنت اسم ما رو گذاشتی ملت مبعوث که امروز مقابل زوزه گرگا قوی و سربلندیم

Profile picture of ‌mehran rouzbahany‌
Replying to
رستگار از این میترسد که رسایی با «اینترنشنال» همصدا شود!اما خودش با «تفاهم سیال» همصدا شده!همان تفاهمی که اینترنشنال هم از آن حمایت میکند!پس اگر همصدایی با اینترنشنال جرم استپس دفاع از تفاهم سیال هم باید جرم باشد!!!!