نظرتون !؟
6 MB
This post was deleted by the post author.
@Ehsan_loser814 May 2026Replying to andاربابت برهنه به شهادت رسید 😔🖤حضرت زینب بر شتر بدون جهاز و مرکب تا شام رفتن برای همینه هروله میکنم با افتخار مبگم الهی به عقیله منم کلب عقیله نه تندرو هستم نه چیز دیگه ای فقط دارم پیروی میکنم از اربابم
@Ehsan_loser814 May 2026یه نوع سبک و عزاداریه و هیچ مشکلی نداره حالا اگه خوشتون نمیاد نظر شخصیتونه ولی نمیتونید به افرادی که اونجاس بی احترامی کنید میخوام ببینم اگه روز شهادت امام حسین اونجا بودی و امام حسین برهنه میدید چی میگفتی استغفرالله خاک به دهنم میگفتی حمام عمومی !؟
@Gooni_be_dast14 May 2026Replying to andandمن از کنسرت رفتن حرفی زدم؟؟این سبک عزاداری کار دشمنان اسلامه که دارن عزاداری مسلمانان رو دچار انحراف میکنن.آگاهی چیز خوبیه ،دنبالش باش دوست عزیز