اگر مهدی محمدی را سخنگوی تیم قالیباف بدانیم آنگاه باید گفت این تیم، مخالف مذاکره در زمان آتش بس و مدافع #مذاکره_حین_جنگ بوده استپس چرا دولت، قالیباف را برای مذاکره ترجیح داده؟چون سایر تفکرات، معتقد به مذاکره پس از دستاوردهای تثبیت شده نظامی بودند و تفکر تیم قالیباف نزدیکترین نظر به دولت بوده
اما دولت چرا حاضر شده راه حلی میانه انتخاب کند؟چون طرفداران پرشماری ندارد که همزمان #جانفدای_ایران باشند و هم خواهان مذاکره باشندپس به مردم جانفدای مخالف مذاکره محتاج است اما به رای و نظرشان خیر!