کرمان هم بیایید اقای وزیر نسبت به وسعتش ما هیچ چیزی نداریم راه ها اینترنت و انتن ندارن بعضی ها و روستا ها هم حتی انتن ندارن
@Salleh10 May 2023Replying toکرمان هم بیایید اقای وزیر نسبت به وسعتش ما هیچ چیزی نداریم راه ها اینترنت و انتن ندارن بعضی ها و روستا ها هم حتی انتن ندارن
@Kazemiii136210 May 2023Replying toسلام خداقوت در روستای پدری ما که متشکل از چندین روستاست موبایل به سختی خط می دهد چه رسد به نت.صدها بار هم درخواست داده شد محل نمی ذارن.این عده باعث بدبینی به دولت میشن زحمات شما هم دیده نخواهد شدواقعا بابت چی پول میگیرن وقتی خدمات نمی دن
@pesare_ensan10 May 2023Replying toوزیر محترم ضمن تشکر از زحمات مسئولین زحمتکش اگر بیشتر به پلتفرمهای داخلی رسیدگی شود که سرعت بیشتری داشته باشند یقینا بیشتر مردم استقبال میکنند واین هم بنفع نظام هست هم بنفع مردم (یکی سرعت دیگری رفع معایب پلتفرمها ) باتشکر
@omidnazari10 May 2023Replying toآقای دکتر، آیا رومینگ ملی هم رایگان است؟ آیا میتوان با بسته های اینترنت اپراتور مهمان از اینترنت اپراتور میزبان بدون پرداخت هزینه مازادی استفاده کرد؟
@S_fartout10 May 2023Replying toخداقوت خدمت شما وزیر گرامی🙏اما جناب وزیر بنده یک بار هم از شما پرسیده بودم اما پاسخی دریافت نکردم ، وضعیت روبیکا به عنوان یک پیام رسان وطنی شایسته مردم مسلمان ما نیست!!چرا اینگونه هست واقعا ؟! ما از دولت قبل توقعی نداشتیم ولی از این دولت و از شما به عنوان یک وزیر انقلابی و متدین انتظار داریم 🙏
@SaeedZarmehr10 May 2023Replying toسلامباتشکر از گزارش دهی به روز جنابعالی ای کاش همه وزیران و مدیران بدین صورت عمل می کردند و این حرکت شما مصداقی از # جهاد_تبیین است موفق پیروز باشید
@Reddeath10 May 2023Replying toاقای وزیربرای تهران از کی فییرنوری اجرا میشه؟توی سایت که اندازه چند خیابان کشیده شده است
@Shahrambarani10 May 2023Replying toدکتر سلام و درود و خداقوتتوی منطقه توی سیستان و بلوچستان در قسمت بلوچستان خدمت میکنم اینجا روستاهای هست ک خیلی مشکل برقراری ارتباط دارن اینترنت ک جای خودشو داره راستی اسم شهرستان بمپور بلوچستان هست اگر کاری میشه کرد کاری براشون بشه خیلی ها دعاتون میکنن
@Barzkar10 May 2023Replying toسلام آقای زارع پوریک خسته نباشید بابت همه کارها 😀یه درخواست اگه از سازندگان پیامرسان های ایرانی بخواید نسخه آیفون برنامه شون رو توی سایت شون قرار بدن، به نظرم حدود 40 درصد به کاربران این پیام رسان هااضافه میشه ادامه دارد....
@Barzkar10 May 2023Replying toنسخه آیفون این برنامه ها در اختيار سایت های اناردونی و سیب اپ و هست که کاربران آیفون باید از این سایت ها اشتراک بخرن که قیمت هاشون کمی بالاست.یا از این سایت ها (اناردونی و ) بخواید پیام رسان های ایرانی رو رایگان کنن مچکرمالبته خودم آندروئیدی هستم 😀
@Yamahdi_31310 May 2023Replying toسلام انشاالله خیرتون بده انقد وظیفه شناس هستید. یه خواهشی داشتم لطفا بسته های اینترنت رو گرون نکنید بزارید این به صرفه بمونه
@Amir_37510 May 2023Replying to📣 زارعپور: شرکت مخابرات به تعهدش در قبال بازنشستگان عمل نکرده استوزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:🔺️سهامداران مخابرات و هیأت مدیره پیش از این تفاهمنامهای را با وزارت ارتباطات امضا کردند که باید به این تعهد پایند باشند و آنچه به بازنشستگان شرکت مخابرات قول دادند، انجام دهند.👈آقای وزیرمتشکریم
@Seyed__ali10 May 2023Replying toتهران اسمش بد در رفته وگرنه باید جز مناطق محروم کشور باشه ، مخصوصا مناطق جنوبی شهر ....
@user16832271327210 May 2023Replying toگرانی اینترنت ،اپراتورها پیشنهادهایی را برای افزایش قیمت اینترنت مطرح کردن🔹مردادماه پارسال بود که اپراتورهای تلفنهمراه بستههای بلندمدت اینترنت را حذف کردند. وزیر ارتباطات وعده داد تا شهریورماه بستهٔ ۶۰ گیگابایتی عرضه شود اما این اتفاق پس از ۸ ماه هنوز رخ نداده.به وعده خود صادق باشید
@alirohani7010 May 2023Replying toسلام علیکم چندین بار برای وضعیت نامناسب اتصال اینترنت در روستای خودمان پیگیری کردیم اما به نتیجه نرسیده، لطفاً کمک کنید حاده سبزوار به شاهرود ، شهرستان داورزن ، روستای کلاته مزینان
@RF_Hossein_8410 May 2023Replying toسلام آقای زارع پور خسته نباشید لطفا آقای فرزین، رئیسکل بانک مرکزی رو هم به ویراستی دعوت کنید تا در اینجا با ایشون در ارتباط باشیم ممنون