مبارک باشه آقا مسعود!از افتخارات وزارت ارتباطات شفافیت است و شاید پروژه فیبرنوری تنها پروژه ملی باشد که سامانه پایش برخط با قابلیت جستجوی آدرس دارد.اپراتورها در نقاطی که در iranfttx.ir پوشش دارند مکلف به سرویس‌دهی ظرف 1ماه هستند.متقاضیان در صورت عدم دریافت سرویس در مهلت مقرر با شماره 195تماس بگیرند
م
مسعود

@Masoud8631  •  23 June 2024

ضمن تشکر از جناب آقای دکتر زارع پور، شرکت شاتل و سایر عزیزان، امروز عصر (کمتر از 24 ساعت) سرویس توسط شرکت شاتل نصب و تحویل اینجاب گردید.‎@EisaZarepour ‎@lajevardi ‎@PeymanGharehdaghi ‎@ict_195 ‎@Cra_protection_of_consumer_right ‎@Shatel_ir ‎@Hamed_Mahyari

Show this thread

21:23 - 23 June 2024



9 Replies

@Masoud863123 June 2024
Replying to
سلامت باشید جناب زارع‌پور🌷🌺❤️

@user16809050557223 June 2024
Replying to
لطفا بلوار بهشت رو پیگری کنید

Profile picture of ‌Ehsan 3339‌
@Ehsan333723 June 2024
ینفر تو مناظره به این زاکانی انتقاد نکرد چرا پروزه فیبرنوری تهران اجرا نمیکنی.

Profile picture of ‌محمدحسین‌
@Hosein615424 June 2024
Replying to
اینترنت ثابت خیلی قطعی داره خداییش. زنگ میزنیم مخابرات میگه مشکل از شرکت بیست نت هست،زنگ میزنیم شرکت نیگه مشکل از مخابرات هستبخدا خسته شدیم از اینهمه ضعف اینترنت

Profile picture of ‌کیانوش صفرزاده‌
Replying to
خوش به حال آقا مسعود که مشکلش پیگیری شد. ما که دق کردیم . نزدیک چهار ماهه اپراتور فناپ تلکام قراره بیاد سرویس رو تو شهر رشت برام راه اندازی کنه . ثبت شکایت هم کردم هیچی به هیچی ‎@EisaZarepour ‎@lajevardi

@Amin_s8324 June 2024
Replying to
با عرض سلام آقای زارع پور طبق صحبت ها قرار بود از اردیبهشت در شهر کاشان شروع به فیبر کشی شود و اطلاع رسانی شود ولی همچین اتفاقی نیافتاده است اگر امکانش هست سریعتر این موضوع را پیگیری کنید من حدودا ۶ سال هست منتظر فیبر هستم ولی عوامل مخابرات برای بنده این را میسر نکرده بودند و الان چشمانم به شماست

Profile picture of ‌علی حیاوی‌
@ali_hyv24 June 2024
Replying to
لطفا اگه میشه حمایت کنید که مناطق محروم مثله آبادان رو در اولویت قرار بدن :')

@MohammdX19 July 2024
Replying to
شهریار الان سبز شده ایران سل جز منطقه تحت پوششیم ولی تو سایتش که اجازه ثبت نداره مخابرات زیرساخت داره ک اونم میگه باید 15 نفر بشید تا کارتونو راه بندازمکو خدایی ما که چیزی ندیدیم