بصیرتنداشتن؛یعنی ۱۶۵ بار مخالفت با #مذاکره با آمریکا در بیانات صریح امام شهید را نمیبینی!ولی با یک نقل قول مشکوک و غیررسمی، تیتر میزنی که «حجت تمام شد! رهبری اذن مذاکره دادهاند!»
@Ekhbat144422 May 2026بصیرتنداشتن؛یعنی ۱۶۵ بار مخالفت با #مذاکره با آمریکا در بیانات صریح امام شهید را نمیبینی!ولی با یک نقل قول مشکوک و غیررسمی، تیتر میزنی که «حجت تمام شد! رهبری اذن مذاکره دادهاند!»
@Ekhbat144421 May 2026- «مردم #بعثت_یافته»- «تعریف نقش جدی برای مردم»مقایسه کنید با تفکری که همواره تنها مواجههاش با مردم، در این حد است: «ساکت! همهچیز #هماهنگ و درست است!»
@Ekhbat144418 May 2026اگر برای حفظ #وفاق، در تجمعات اصلی مانند تجمع میدان انقلاب، از مسئولین خاطی مطالبه نکردید و عملکردشان را نقد نکردید؛مردم برای گفتن اعتراضات اقتصادیشان، پشت سر اغتشاشگران جمع خواهند شد.امروز دیدم جلوی یکی از مراکز بانکها این اعتراضات با رنگوبوی نفوذ شروع شده.بساط وفاق را جمع کنید
@Ekhbat144417 May 2026یک درخواست از مداحان و سخنرانان:اگر در اقدام و سخن خود صادق هستید، بهجای تکرارِ جمله کلیشهای و خنثایِ «هرچی رهبر بگه بگیم چشم»؛ جمله به جمله رهبری را بدون برخورد گزینشی، هر شب برای مردم بازخوانی کنید.مردم هم متوجه تفاوت ادبیات رهبری با برخی سیاسیون و تریبونداران میشوند
@Ekhbat144412 May 2026بعد از گرانی بنزین در آبان ۹۸، حاج قاسم را از دست دادیم.بعد از گرانیهای دیماه ۱۴۰۴، امام خامنهای را.چراکه برای جبران نارضایتیهای در بزرگ ایجادشده، نظام نیاز به خون دارد تا قلوب طرفداران خود را تثبیت کند.امیدوارم گرانیهای فعلی توسط جریان لیبرال مذهبی توجیه نشود تا عزیز دیگری را از دست بدهیم
@Ekhbat144412 May 2026مداحی اخیرا گفته که امام شهید فرمود آن کمحجاب نقص ظاهری دارد و ما باطنی!اما نگفت که امام شهید، این حرف را در قالب رویکرد مذهبیها هنگام نهی از منکر گفت.فرمود با این دید جلو بروید و نهی از منکر کنید.نه اینکه کمحجابی یا بیحجابی او را تایید کنید!
@Ekhbat14448 May 2026کوچکانگاری اقدامات دشمن، تکمیلکننده پازل جنگ رسانهای اوست؛ نه تزریق امید!خاطرم هست امام شهید بعد از اولین حمله رژیم به پادگانهای نظامی تهران که محدود بود و بیجواب ماند، هیاهو و بزرگنمایی این حمله نظامی توسط رسانههای خارجی را مذموم شمردند ولی
@Ekhbat144422 April 2026پیام امشب سیدمجید توانست مواضع ضعیف اخیر برخی مسئولان را خنثی کند.چند وقتی بود که بعد از شهادت حاجقاسم و شهید رئیسی، عادت کرده بودیم #خنثیسازی_مواضع_ضعیف سیاسیون، توسط رهبر انجام شود؛اما الان سید مجید از رهبرش جلو زد و موضع قدرتمند گرفت تا خنثیسازی مواضع ضعیف داخلی، به دوش رهبر نیفتد.بیش باد.
@Ekhbat144431 March 2026دولتهای خلیج با دیدن وضعیت #بحرین (شورش داخلی) و امارات (ضرر سنگین اقتصادی) میدونن که اگر جمهوری اسلامی بمونه، حاکمیتشون تغییر خواهد کرد؛ چه بصورت تغییر نظام چه بصورت تغییر تصمیمات.پس باید جمهوری اسلامی با هر هزینهای که هست، از بین بره تا اینا بتونن مسیرشونو ادامه بدن.در خطر موجودیتی قرار دارن
@Ekhbat144426 March 2026بهترین طراحی گرافیکی که در جنگ رمضان دیدم.تشبیه وضعیت تنگه هرمز به «لا» با خطی عربی؛که یادآور لا اله الا الله است.حقیقتا هم همین است؛ به مستکبرینی که توهم نشستن جای خدا را داشتند، لا گفته شده و بدجور غرورشان شکسته
@Ekhbat144426 March 2026در رابطه با ایراداتی که به تجمع جلوی وزارت خارجه گرفته میشه؛ببخشید! انقلاب خمینی، اجازه فضولی داد؛ و الا مثل همیشه با تصمیمات نهایی نظام مخالفت عملی نمیکنیم!
@Ekhbat144426 March 2026این طمع دشمن به حمله به ایران، نتیجه فعالیت باند لیبرال در دهه ۹۰ در راستای تضعیف کشور است که به تعبیر رهبر شهید، دهه ۹۰ دهه سوخته بود.زمینهسازان این تضعیف نه کارگزاران، بلکه تصمیمسازانی بودند و هستند که در هنگامه چکاچک شمشیرها، غیب میشوند و نامردیشان هویدا میشود.