ایشون همون رستم تهمتنی است که بهش میگفتیم بزن که خوب میزنی و اونم میزد.گفتن با صورت به زمین خورده ...ازمون خواسته همچنان بیایم خیابون !!#جانباز_لانچر
4 May 2026ایشون همون رستم تهمتنی است که بهش میگفتیم بزن که خوب میزنی و اونم میزد.گفتن با صورت به زمین خورده ...ازمون خواسته همچنان بیایم خیابون !!#جانباز_لانچر