بر عهد با کی؟بنظر میاد بر عهدی که با آمریکا بستید هستید...وگرنه چرا وقتی که آمریکا به تعهداتش پایبند نبوده، شما پایبند بودید!؟و حتی با وجود اینکه هیچ کدام از شروط پیش مذاکره توسط آمریکا برقرار نشده بود، باز هم به مذاکره رفتید؟کاش یکی پیدا میشد و به سوال ها و ابهامات مردم به طور شفاف جواب میداد.
19:39 - 17 April 2026