همانگونه که رعایت نشدن شروط رهبری در مذاکرات را نمی‌پذیریم، فحش و ناسزا به مسئولین را که خلاف وحدت و نظر رهبری است، نمی‌پذیریم.هم بی‌تفاوت و ساکت نسبت به خطوط قرمز رهبری باید توبه کند و هم فحاش و هتاک نسبت به مسئولان کشور.#رهبر_شهید#مذاکره#خطوط_قرمز_رهبری#نمی‌پذیریم#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل
13:36 - 14 June 2026



5 Replies

Profile picture of ‌Amir M‌
@Amirmh2414 June 2026
فحش‌چیز بدیه ولی محکم حرف زدن چیز دیگسغلط میکنن شروط رهبری نقض کنن
3 MB

Profile picture of ‌رایش سوم‌
@user17771527391814 June 2026
Replying to
اگر رهبری بگوید نیابتی را بدهید اتمی را هم بدهید هرمز هم باز کنید آنوقت چی باز هم از نظر رهبری حمایت میکنید؟

Profile picture of ‌لیلا پوریان‌
@leilapourian14 June 2026
Replying to
لطفا پیام ایشونو بازنشر کنید. .صدای حق و حقیقت رو نشر بدید. .از آبروتون هزینه کنید برای حقیقت

Profile picture of ‌محسن صادقی امینی‌
@Dr_Sadeghi14 June 2026
دقیقاً. و البته به تاسی از رهبرمان، این حق را هم برای مردم قائل هستیم که ابهامات و انتقادات خود را با مسئولان مطرح کنند و مسئولان هم با سعه‌ی صدر، تبیین نمایند.

Profile picture of ‌هادی‌
@Hadi203414 June 2026
Replying to
نپذیراین ملت هستن که باید بپذیرن خار و خفیف بشن و هیچی نگن یا از حق امام جامعه و خودشون دفاع کنن