اقای الهی راد درمورد اینکه الان برای کسایی که چنل سیاسی دارن یا ... درمورد مذاکرات انتقاد میکنن فیلتر میکننما دقیقا بچه های انقلابی کجا میتونیم انتقاد کنیم ؟دقیقا داره چه اتفاقی تو مملکت میفته؟اگر این کودتا بر علیه رهبر نیست پس چیه؟امروز هم حرفای اقای نبویان قطع کردن! ؟
