۷ سال پیش، روزی که محکومِ امروز فساد دبش، لبخندبهلب با تصویب CFT مخالفت کرد، دلار ۱۱ هزار تومان و سکه ۴ میلیون تومان بود.۴ سال بعدش، پشت پردهی دبش، به اسم «واردات کالای اساسی» جیب مردم را خالی میکردند و روی صحنه شعار «مقاومت اقتصادی» میدادند!
چرا مجدداین حرف ناصحیح رو سنجاق کردیدبه کناراماچای دبش از کدام دولت شروع شد؟علت؟ کدام دولت کشف کرد؟ کدام نظام باافرادیکه ترک فعل کردند برخوردکرد؟ دلار دستپخت چه تفکری است؟انقلابی؟ یعنی هنوز به نهادهای جهانی صهیونیستی اعتماد دارید؟ بااین تفکرچرا ترامپ هنوز به ادامه تحریمها امید نداشته باشه!