21 July 2024
فواد ایزدی، کارشناس مسائل بین‌الملل: برخی در داخل کشور باور نمی‌کنند که #بایدن #کرونا گرفته یا حتی باور نمی‌کنند که #ترامپ به خاطر ضعف نهادهای امنیتی #ترور شده!چون همچنان فکر می‌کنند #آمریکا بسیار قوی است و نمی‌خواهند #افول_آمریکا را باور کنند.
3 MB

This post was deleted by the post author.

فکر کنم افول امریکا تو بیانات امام خامنه ای هم باشه ان شاءالله پیدا کردم براتون میفرستمیادتون باشه حدود ۳۲ سال اصلاح طلبا حاکم بودن بر کشورمون
16:15 - 30 July 2024

86 Views