امسال محرمنیت کرده بودم برای اولین بار به حضرت علی اصغر متوسل بشم... ولی درست برای فردا،یه کار پیش اومده و مرخصی بهم ندادن حتی تو مراسم روضهش شرکت کنم... همچین مسئله ای سابقه نداشته تاحالانمیدونم بخاطر کدوم گناهمه که حتی مراسمشم قسمتم نشدفقط خواستم بگم خیلی حال داغونیه.. 💔