10 April 2026
#بماند_برای_تاریخسخن آخرحرفهایم را گفتمحتی عصبانی شدمحتی از سر این عصبانیت ناعادلانه به دکتر پزشکیان توهین کردم که امیدوارم حلالم کننداما اما اماآنقدر از سیاست می دانم که بگویم این آتش بس یک ضرر محض و یک فریب زیرکانه بودShow more
بعد از سخنان رهبری گفتن کلمه ای که انشقاق امت را سبب شود قطعاً صحیح نیست ،فی الحال بیان درک ما از این موضوع برای مردم مهمتر از حفظ اتحاد ملت نیست پس شما را با تمام احترام دعوت به سکوتی عاقلانه میکنم تا مبادا فردا دینی از عدم پیروزی اسلام به وسیله تفرقه برگردنتان قرار گیرد.
10:53 - 10 April 2026

1 Reactions
83 Views