صدای #نمیپذیریم امروز، همان صدای #لا_حکم_الا_لله خوارجِ زمان مولا علیست.حالا تو مختاری که جزو کدام گروه باشی!یار امیرالمومنین یا بار...
iriSeraj Replied
صدای #نمیپذیریم امروز، همان صدای #لا_حکم_الا_لله خوارجِ زمان مولا علیست.حالا تو مختاری که جزو کدام گروه باشی!یار امیرالمومنین یا بار...
Replying toای بابا خیلی زود مشخص شد کی و حرف ولی امرش حرف زده و خوارجه،بد شد که
Replying toبا همین چه فایده چه فایده گفتن امضا شد وقتی تو خیابون تریبون دارهای وفاقیو پایین نکشیدیم
Replying toاتفاقا با وجود اونها مدام گفتیم مذاکره فایده ندارد . ولی اخرش کار خود کردند .
Replying toالانم آقا ما رو کنار خودش قرارداده تمام قد باید ایستاد
Seraj Replied
@abolfazlsaeidi6 June 2026#سقاب اصفهانی در ۵ کمیسیون اصلی دولت صندلی گرفته تا #انرژی را #گران کند.نتیجۀ این تفکر:#میلیونها_خانواده_فقیر_متوسط چون مشتری سودده نیستند، از شبکه #حذف میشوند؛آنهم با امضای کسی که حالا هم طراح است و هم تصمیمگیر.تفکر سقاب، با جایگزینی بازار #سودمحور بهجای نظارت و عرضهٔ عمومی، انرژی را برای…Show more
@Enghelabi1l5atishe6 June 2026Replying toمسئولیت گریزی در دولت چهاردهم از تک تک برنامه ها پیداست به نام تفیض اختیار ،خصوصی سازی ،حذف بروکراسی و...مملکت را به تاراج گذاشته و مانند یک دلال فرصت پیشه تنها به فکر کسب سود حتی از سفره وزندگی مردم هستند.وقت فریاد کشیدن برسراین این دلالان بی هنر است.
Seraj Replied
@President3 June 2026🔹 دکتر پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:▪️ «امیرالمؤمنین علی(ع) فرمود: مردم یا برادر دینی تو هستند یا همانند تو در آفرینش.»▫️ «غدیر، دعوت به حکمرانی بر پایه عدالت، کرامت انسان و خدمت بیمنت به مردم است.»▪️ «این راهی است که ایران برای پیشرفت و سربلندی به آن نیاز دارد.»
@Enghelabi1l5atishe4 June 2026Replying toغدیر ولایت پذیری هست جناب رئیس جمهور ،گفتار ولی را زیرپا نگذاشتن است با قاتل ولی مدارا نکردن است
@Enghelabi1l5atishe1 June 2026Replying toبله رسانه باید در خدمت ، نداریم نمیتوانیم ، بسازیم باز میاد میزنه،کمبود و قحطی خواهد شدو... جناب پزشکیان باشه تا اهداف دوره ریاست جمهوریشون محقق شه
Seraj Replied
@Dr_MohammadZamani25 May 2026تو طب ایرانی یا سنتی، دنبه «گرموتر» یا «گرموخشک» توصیف شده؛ همین اول بسمالله با خودشون درگیرن!بعد چشم بسته غیب میگن و بدون دلیل و مدرک توصیه شده که دنبه برای بدنهای قویتر، مزاجهای گرم و آدمهای فعال مناسبتره؛ در مقابل، برای کمتحرکها، معدهضعیفها و سردمزاجها مناسب نیست!حالا بیا زیرِ ن…Show more
@Enghelabi1l5atishe25 May 2026وقتی مینویسیدخودتون نمیخونید،گفتید مصرف بی رویه چربیهای اشباع که شامل انواع چربیهای حیوانی که یکیش دنبه هست میشه پس این داده ی علمی شما به کلیت چربی اشباع و مصرف بی رویه اش اشاره داره.شما اگر در مصرف مفیدترین چربیها هم زیاده روی کنی قطعا عوارض خواهد داشت،توصیه دین همیشه کم خوردنو به موقع خوردنه
Seraj Replied
@Ghalibaf22 May 2026📍در جنگ ارادهها قرار داریم📌سومین پیام صوتی رئیس مجلس به مردم عزیز ایران2 MB
@Enghelabi1l5atishe22 May 2026Replying toبه عنوان ریاست محترم مجلس شورای اسلامی درباب تعطیلی صحن علنی هم پاسخ مردم مطالبه گر را بدهید لطفاً ،همه منتظر شنیدن پاسخ سوالاتشان هستند نه شنیدن بدیهیات
Seraj Replied
@Enghelabi1l5atishe22 May 2026Replying toعلتش قطعاً مذاکره در سکوت و نامحرم دانستن مردم مبعوث شدست،اگر مردم هرشب یادآوری نکنن رهبرمان شهید شده کسی حرف از خون آقای شهید هم نمیزند چه برسدبه تلاش برای انتقام
This post was deleted by the post author.
Seraj Replied
@Tasnimnews_Fa19 May 2026ارائه خدمات رایگان در مترو و اتوبوس در صورت تصویب شوراسخنگوی شهرداری تهران: ۱۰ نفر از اعضای شورا طرحی را ارائه دادند که خدمات مترو و اتوبوس برای بخش عمدهای از شهروندان و یا حتی تمام شهروندان رایگان باشد
Seraj Replied
@Manahejj_radio18 May 2026🌀 افشای دروغ پرستش بت بعل در جزیره اپستین!🕎 چرا در اسناد اپستین یک جا نام baal (بعل) ذکر شده است؟!♨️ معبد اپستین در جزیره مخوفش چه شکلی بود؟!🇺🇸#رادیو_مناهج در قسمت ۲ پادکست #تمدن_اپستین درباره جنایات وحشتناک اپستین، کاملا مستند و دقیق سخن گفته، قسمت ۲ پادکست به زودی منتشر خواهد شد؛7 MB
@Enghelabi1l5atishe18 May 2026Replying toخیلی جالبتره بدونم چرا شما دنبال تبرئه کردن اپستین از پرستش بت بعل بودی؟؟!!!
@GodLover17 May 2026#اعتماد، بخشی از ابزار جنگیِ ماست در این جنگ ترکیبی علیه دشمناعتمادزدایی نیز بخشی از ابزار دشمن علیه ما خواهد بود#جنگ_ترکیبی#جنگ_شناختی
@Enghelabi1l5atishe17 May 2026Replying toمسئول عبارت است از کسیکه مسئولیت کارش را بپذیرد،قطعا به کسانی که مسئولیت خطاهایشان را نمیپذیرند نمیشود اعتماد کرد.
@Enghelabi1l5atishe17 May 2026Replying toدشمن از گرانسازی،فتنه و اقتصاد بیمار تورمی ساختن مسئول غربگرا هم بسیار خشنود است، ما مردم دستان دشمن را در درون نظام پس خواهیم زد
Seraj Replied
@HZAMANIM17 May 2026سیاستهای گرانساز و معیشتسوزِ برگرفته از الگوهای اقتصادی آمریکایی، بیش از هر زمان دیگری نیازمند بازنگری و توقف فوریاند. برچسب «وحدتشکنی» زدن به مطالبات مردم مبعوث، نه راهحل که فرار از مسئولیت است.#مرگ_بر_اقتصاد_آمریکایی
Seraj Replied
@R_mirzaei15 May 2026با سلام و احترامالسلام علیک یا فاطمه الزهراءکلیپ زیبای که حال همه رو خوب میکنه ارزش یک بار نگاه کردن داره حالتون خوب شد التماس دعا دارمحتما نگاه کنید👇👇👇👇👇😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢19 MB
This post was deleted by the post author.
@Enghelabi1l5atishe14 May 2026Replying toما اگه هنوز باورمون به پیام کاخ سفید بیشتر از تلاش و اراده ی خودمونه سرنوشتمون قطعا همونی میشه که نوشتید
Seraj Replied
@akhbarefori7 May 2026اگه حمله به ایران کار امارات باشه باید به فکر استاندار براش باشیمشما چه کسی رو برای استانداری امارات پیشنهاد میدین؟پاسخهای شما در رسانههای خبرفوری منتشر میشود
@Enghelabi1l5atishe8 May 2026Replying toهمین که آقای پزشکیان رئیس جمهورشون میشه برا تنبیهشون کافیه بنظرم😄
Seraj Replied
@Hajaliakbari_ir3 May 2026امروز بزرگترین منکر در جامعه ما، تولید اختلاف است.هر صدا یا قلمی که به اختلاف حرکت کند، حتی اگر نماز شب بخواند، هرکسی در این صفوف متحد اخلال کند، عامل شیطان است، چه خودش بداند، چه نداند.#نماز_جمعه#اتحاد_مقدس16 MB
@Enghelabi1l5atishe3 May 2026Replying toحاج آقا شیاطین در مناصب رخنه کردند گواهش گرانسازی و بهم ریختن مردم با شیطان هم میشود متحد بود؟باید علیه دزدان این مملکت و انقلاب قیام کرد
Seraj Replied
@akhbarefori3 May 2026پیشنهاد افزایش تا ۲ برابری مبلغ کالابرگرئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: باتوجه به آسیب دیدن سفره مردم از نظر اقتصادی در جنگ تحمیلی، طرح افزایش مبلغ کالابرگ درنظر گرفته شده است. دولت پیشنهاد افزایش تا ۲ برابری را ارائه کرده که با توجه به محدودیت بودجه ممکن است ۵۰۰ هزار یا ۷۰۰ هزار تومان برای کالابرگ هر …Show more5 MB
@Enghelabi1l5atishe3 May 2026Replying toحتی اگه یک میلیون دیگه اضافه بشه به قیمت ماشینی که از ۱۲۰۰ به ۳میلیارد رسیده هرگز نمیرسه مردمو بازی ندید جلوی گرونیو بگیرید تا دیر نشده