11 March 2026
یک عده میگن ما نباید درگیر جبهه جدید جنگ با باکو بشیم!یعنی چی این حرف وقتی باکو همین الان داره به ما حمله می کنه؟!جنگنده ها و پهپادای اسرائیلی همین الان دارن تبریز واردبیل وکرج وتهران رو بمباران می کنن!مگه می شه اون شبانه روز تجاوز کنه و ما فقط نظاره گر باشیم!؟سِرّ مماشات با باکو چیه؟#لابی_باکو
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ( ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ) باز نویسی « انسان دعا » به مناسبت ماه مبارک #رمضان به قلم: فتحعلی علوی سوق انسان در آغاز راه، بر خاک اعتراف می‌ایستد:«رَبَّنَا ظَلَمْنَا أَنفُسَنَا» و این اقرار نخستین،درهای رحمت را می‌گشاید. در دل شب که ستاره ها

Show this thread

19:09 - 11 March 2026

306 Views