حاجی به نظرم یه بخشی برید روبیکا اونجا هم کامنت سوپرانقلابی بذارید ، همش اینجا نباشید😂rubika.ir/page/farhadfathi_ir
8 May 2026حاجی به نظرم یه بخشی برید روبیکا اونجا هم کامنت سوپرانقلابی بذارید ، همش اینجا نباشید😂rubika.ir/page/farhadfathi_ir
«أین الحَسنُ أین الحُسینُ…» برگرفته ازجغرافیای انتظار به قلم: فتحعلی علوی سوق #زمان،اگر باعهدامام پیوندنخورد ساعت بیعقربه است. «لا إله إلاأنت سبحانک إنی کنتُ من الظالمین» السلامُ علیکَ یابقیّةَ الله، ای که وعدهٔ «وَنُريدُ أن نَمُنَّ على الّذينَ استُضعِفوا في الأرض» دروجودت به فرجام میرسدShow this thread