ما با ۲ گروه طرفیم ؛یه گروه که معتاد مذاکره با آمریکا هستندو یه گروه که معتاد طرفداری قالیباف ،اولی رو هر کاری کنند میگه باز راه مذاکره بازه؛دومی هم ،قالیباف هر کاری کنه میگه من میدونم قالیباف از یه جایی بر میگرده.
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِافرازگاه حقیقت فرازگاه خردستان رساله در باب تکینهگاه ...صورت بندی توپولوژیک دروغ،ریا ،بیسوادی و...و سرکوب پاکان در ... ...سقلمهای برپوچی: معرفی تلنگر ریچارد تیلر و کالبدشکافی یک متن دیگر بیروحبه بهانه ی یادداشت ها از وزیر تا ...به قلم فتحعلی علوی سوقShow this thread