1d
امروز بعد جلسه با علی و ابوالفضل یه هیئت سه تایی گرفتیم. من امید دارم از ما فرزندانی بماند که بیشتر از ما برایتان نوکری کنند.#حسین 🖤
30 MB
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِچرا در آسمان آبی است ؟!داغ سروده ای از فتحعلی علوی سوق ... من، پدری بودم که دستانش برای پسرش سقف می‌ساخت، اما سقف فرو ریخته بود نه از باران، که از سکوت آسمان. پسرم امیرمحمد در آن شب، چیزی دید که هیچ پسری نباید ببیند

Show this thread

00:21 - 26 June 2026

56 Views