@Sagharqazx28 اردیبهشت 1405
75 KB
Profile picture of ‌وازوفسکی‌
@Erfan9828 اردیبهشت 1405
154 KB
@Sagharqazx28 اردیبهشت 1405
187 KB
Profile picture of ‌وازوفسکی‌
@Erfan9828 اردیبهشت 1405
611 KB
@Sagharqazx28 اردیبهشت 1405
اکپسلور اینستام:
Profile picture of ‌وازوفسکی‌
@Erfan9828 اردیبهشت 1405
رقص دهه شصتی دوست داری

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌وازوفسکی‌
@Erfan9828 اردیبهشت 1405
چه ربطی داشت این وسط 🤦‍♂️🤦‍♂️
141 KB

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌وازوفسکی‌
@Erfan9828 اردیبهشت 1405
من خودم تو سربازی وام میدادم به بازنشته ها ، کجای کاری جوجه

This post was deleted by the post author.

چرا تخم چپ نداری ؟
16:26 - 28 اردیبهشت 1405

1 Reactions
31 Views


2 Replies

Profile picture of ‌هیچکس☫🎒‌
@Khudamir28 اردیبهشت 1405
داش ریا نباشه من اینو دارم و معافم

@Sagharqazx28 اردیبهشت 1405
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣اقا دخترنشسته