واقعا برام سوالهدخترایی که ادعا میکنن مهربون و رئوف و فرشته و عاشق حیوونای کیوت هستن؛پس چرا وقتی موقع نوشتن #مهریه میشه، اینقدر بیرحم میشن و میگن به اندازه سال تولددد؟!
8 June 2026واقعا برام سوالهدخترایی که ادعا میکنن مهربون و رئوف و فرشته و عاشق حیوونای کیوت هستن؛پس چرا وقتی موقع نوشتن #مهریه میشه، اینقدر بیرحم میشن و میگن به اندازه سال تولددد؟!
@user1725534359368 June 2026Replying toمن برای پسرم برم خواستگاری پنجاه تا هم قبول نمیکنم ۱۴تا بیشتر مهر نمیکنم
@user1725534359368 June 2026گرونیه،،، همون چهارده تا هم میدونید چقدر میشه ،،سکه زیاد نه تفاهم میاره نه ترس پس آدم باید زندگی زناشویی بلد باشه وقتی ازدواجمیکنی انگار دوباره متولد میشی باید هم مسیر زندگی جدید رو درست انتخاب کنی تا بتونید باهم از پس مشکلات بر بیایید وگرنه با چماق وترسوندن هیچ مشکلی حل نمیشه
@n_shin8 June 2026Replying to andاگر به پسرتون بگید که تمام حق های همسرش رواعم از حق طلاق /حق اشتغال/ حق تحصیل /حق خروج از کشور /حق حضانت فرزند رو بده ۱۴ تا سکه نرمال و منطقیهدر غیراین صورت کاملا ناعادلانست.
@n_shin9 June 2026Replying to andandبله،چون تو ایران اقایون میتونن نذارن زنشون درس بخونه یا بره سرکار :))