منطقِ آمریکایی اینجوریه👇👇مُصَوَر بیان کردم تا آنان که خود را به نَفهمی زدند، این جهانخوار را بشناسند.#تنگه_هرمز#ونزوئلا#منطقه52
@Ernesto_Che12 May 2026منطقِ آمریکایی اینجوریه👇👇مُصَوَر بیان کردم تا آنان که خود را به نَفهمی زدند، این جهانخوار را بشناسند.#تنگه_هرمز#ونزوئلا#منطقه52
@Ernesto_Che12 May 2026اگر تنگه هرمز مالِ ماستپس باید به خاطر کابلهای اینترنت کفِ آن از کشورها و شرکتهای اینترنتی عوارض بگیریم 🤔 «☝️ ایـنم یکی دیگه از مــزایــای خلیج همیشه فارس» #خلیج_فارس#تتگه_هرمز
@Ernesto_Che10 May 2026تلاشِ خبرگزاری دولت برای برگشتن اینستاگرام به بهانه کسب و کارهای اینترنتی. این👇، هم جالبه و هم مشکوک🤔 #اینترانت_ملی #اینترنت_بین_الملل #رسانه_شیطانی #از_تو_بعیده
@Ernesto_Che9 May 2026اظهارات عجیب زیباکلام:اینکه آمریکا مدرسه میناب را هدف قرار داد و کودکان مینابی را کشت حتما دلیلی داشته است.شما همیشه آمریکا را مقصر میدانید هیچ وقت نگفتید که ما چه کار کردیم!زدن پلها، بیمارستان و زیرساختهای ایران دلایلی دارد!✍️این دیونه هست یا خودشو به دیوونگی میزنه؟#نازیباکلام#پرچمدار_دشمن
@Ernesto_Che8 May 2026باید جوری امارات رو ادب کرد و شخم زدتا مابقی دشمنانِ خارجی و داخلی حساب کار بِدستشان بیاید.#ننگ_بر_امارات#مرگ_بر_آمریکا
@Ernesto_Che6 May 2026تو، تو این دو ماه کجا بودی، که الان دهن وا کردی و عَرعَر میکنی؟ واگر رانتی هم وجود داشته باشد،امثال شما از آن استفاده میکنید،وگرنه با پروژه بگیرهایی مثل تو برخورد قانونی میشد#ستون_پنجمِ_ستون_نویس#آب_رو_بریز_اونجا_که_میسوزه
@Ernesto_Che5 May 2026لزومِ تشکیلِ قرارگاه جنگ اقتصادی این است که ؛👇 « در عمرِ ۴٨ سالهٔ جمهوری اسلامی ایران، فقط ٨سال و ۵٢ روز جنگ سخت داشتیم ولی هــمــهٔ این ۴٨ ســال را دَرگــــیــــرِ جنگ اقتصادی بودیم » #جگ_اقتصادی#سازمان_تعزیرات_ضعیف
@Ernesto_Che4 May 2026ترامپ: «تا ساعاتی دیگر عملیات آزادسازی تنگه هرمز را شروع میکنیم»دارین میاین با خودتون مایو و دماغگیر بیارین که قراره کُلی آبتَنی کنین😁 #جایی_در_خلیج_فارس_ندارید_مگر_در_قعر_آبهایش #رئیس_تنگه_هرمز_ما_هستیم #خلیج_همیشه_فارس
@Ernesto_Che3 May 2026آنان که بواسطه رنگینتر بودنِ خونِشان از مابقیِ ملت،از سیم کارت سفید برخوردارنددر شبکههای اجتماعی جهانی بجای خودتحقیری و سیاهنمایی از وضعیتِ درون کشور،مطالبه گر باشند._مطالبه خسارت وارده به کشور _مطالبه خون شهیدان_حق مالکیت تنگه هرمز_اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه_مجازات متجاوز …Show more
@Ernesto_Che2 May 2026#رشیدپور که برای شیر مرغ تا جان آدمیزاد هر روز توییت و پست و استوری میگذاشت ،یکی دو ماه اخیر خبری ازش نبود حالا با مُطالبه های خاله زَنَکی برگشت. -فک کردیم لال شدی،دلواپستت بودیم#سرباز_نِق_زن_دشمن#دریوزگی#سلبریتی_خائن
@Ernesto_Che1 May 2026یه جایی نوشته بود؛«مــا از آمـریـــکا نمیترسیم از آنهایی که از آمریکا میترسند, مـــیــــتـــرســــیــــم»#بی_وجود_نباش#گدایان_غرب
@Ernesto_Che29 April 2026
@Ernesto_Che27 April 2026دیشب ۱۵ تا هواپیمای ترابری سنگین C17 از اروپا وارد منطقه شداحتمالا دارن برگه و خودکار برای نوشتن متن مذاکره میارن، زیاد جدی نگیرین. هرکی فکر کنه دارن تجهیزات جنگی و نظامی میارن بی بصیرت و تندروعه🙄 #مذاکرات_دروغین#دام_مذاکره
@Ernesto_Che25 April 2026آقایِ قوه قضائيه در کنار برخورد با تروریست هایِ وطن فروش برخورد با گِران سازها بازار فراموش نشود.گـنــاهِ اینها☝️از آنـها☝️☝️ کمتر نیست.#برخورد_با_گران_فروش#سازمان_حمایت_کجاست
@Ernesto_Che24 April 2026کاش برای 5 دقیقه اینستاگرام باز میشد، تا یه حالی از خوار مادر اون سلبریتی هایی که در کودتای دی ماه، ریسمون پاره کرده بودن و روزی 20 تا پست و استوری میذاشتن و در جريان تجاوز آمریکا و اسرائیل لال شدن بپرسیم.#کاسه_لیسهای_اجنبی#سلبریتی_غرب_زده#سلبریتی_بیسواد
@Ernesto_Che23 April 2026یه سوال؛ آیا آمریکا بر سر F35 و بمب اتمِش مذاکره میکنه،که ما بر سر اورانیوم و موشکی مذاکره کنیم؟#زیر_بار_زور_نمیرویم#نه_به_مذاکره_تحمیلی#مذاکره_برابر
@Ernesto_Che9 April 2026
@Ernesto_Che9 April 2026چهل روز گذشت! اماوطن فروشان جواب این 👇سوالات را به ما بدهکاراند_مگر بَدَل نداشت؟_مگر به روسیه فرار نکرده بود؟ _مگر چهل طبقه زیر زمین پنهان نشده بود؟ _مگر با چمدان های پر از پول قصد فرار نداشت؟ پس چه شد؟؟! …Show more
@Ernesto_Che8 April 2026کدام آتش بس؟! کدام مذاکره؟! تنگه احد زمانی رها شد که رزمندگان گمان کردند کار تمام شده است ... #تاریخ_دوباره_تکرار_میشود