post


This post was deleted by the post author.

رسما آبرومون توی سطوح بین المللی رفت!الان مردم کشور های خارجی به خاطر این مسئولان بی کفایت دارن به ما میخندن!به نظر شما چه می گویند؟ میگن رهبرشون رو کشتن ۲ روز بعد از چهلم رهبرشون رفتن با قاتل رهبر مذاکره‌ کنن تازه معتقد هستن جنگ رو پیروز شدن!کدوم پیروزی بگید ما هم بفهمیم!
23:29 - 9 April 2026



1 Reply

Profile picture of ‌سوین ایرانی‌
@honey_eye_UR9 April 2026
پس مردم امریکا چی بگن؟نیروهاشون کلی هزینه کردن ،همه فرماندهان و رهبر ایران رو زدن ، زیرساخت ها رو هم زدن ،ولی در آخر التماس ایران کردن که بیا مذاکره کنیم!اومده بودن رژیم چنج کنن، حالا فقط خواهان باز شدن تنگه هرمز هستن!تنگه‌ای که از قبل باز بود!وقتی در جنگ، مهاجم به اهدافش نرسه یعنی باخته😃