پس مردم امریکا چی بگن؟نیروهاشون کلی هزینه کردن ،همه فرماندهان و رهبر ایران رو زدن ، زیرساخت ها رو هم زدن ،ولی در آخر التماس ایران کردن که بیا مذاکره کنیم!اومده بودن رژیم چنج کنن، حالا فقط خواهان باز شدن تنگه هرمز هستن!تنگهای که از قبل باز بود!وقتی در جنگ، مهاجم به اهدافش نرسه یعنی باخته😃